Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#11448Nechutnost a arogance celého Aholdu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2016, před 9 lety

Ludmila Novotná

Znění stížnosti

Albert metro Můstek: Ráno, lidé spěchají do práce, v celé prodejně funguje pouze jedna pokladna u které stojí frontu asi 30 lidí. Pokladní prý ale nemůže zavolat posilu, to prý řeší manažer. Manažer samozřejmě nebyl nikde k nalezení.
Albert Můstek-Debenhams: Prodávat kompletně rozteklé a znovu zmražené zmrzliny je zřejmě naprosto v pořádku.
Albert Rajská zahrada: Při "slavnostním" znovuotevření prodejny netekla voda. Že si zaměstnanci nemohou ani dojít na záchod nikoho nezajímá. Zápach z toalet se šířil po celém zázemí a skladu. Že zaměstnanci neumytýma rukama sahali na na veškeré zboží včetně například pečiva je už jen třešnička na dortu. Bez průjmu se to samozřejmě neobešlo.

Toto nejsou stížnosti na zaměstnance Aholdu (i když by jich také pár bylo), ale na bezohledné a ziskuchtivé vedení řetězce.


Požadované řešení

Nabrat více zaměstnanců, aby stíhali svou práci a nemuseli být nepříjemní. V jiných prodejnách to bez problémů funguje. Dbát na hygienické podmínky. Mít úctu jak k zaměstnancům, tak k zákazníkům. Přizpůsobit ceny kvalitě zboží a samozřejmě zlepšit kvalitu prodávaných produktů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2016 10:20, před 8 lety

Organizace práce je čistě na uvážení společnosti. Záleží tedy na ní, jaký přístup k zákazníkům zvolí. Společnost by však měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře. Stížnosti na organizaci práce je vhodné proto přímo směřovat vedení společnosti.

Pokud zakoupené zboží nemá vlastnosti, které byly sjednány, má spotřebitelka právo věc u prodávajícího reklamovat. Spotřebitelka by v tomto případě měla nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, na odstoupení od smlouvy, anebo na přiměřenou slevu.

Má-li spotřebitelka podezření, že společnost porušila minimální hygienické požadavky, které stanovují právní předpisy (především zákon o ochraně veřejného zdraví), může podat podnět krajské hygienické stanici, která může podnikateli uložit pokutu a to až do výše 3 000 000,- Kč.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.