Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Mobilní telefon Samsung Galaxy S4 Mini VE (GT-I9195I) zakoupený v září 2015 - nelze zapnout a nenabíjí se.
Telefon se z ničeho nic (!) velice rozpálil. V tu chvíli nebyl ani v nabíječce, ani jsem ho nepoužívala (měla jsem ho v kapse u šatů). Telefon jsem vyndala, jakmile jsem ucítila, že je horký...pálil tak, že baterka při vyndavání nešla téměř udržet v ruce. Po vychladnutí se už nedal zapnout. Výsledkem je spálená 16 GB karta (ztracená veškerá data!) a telefon který nejde zapnout ani se nenabíjí. Odnesla jsem ho reklamovat na pobočku, kde jsem ho zakoupila (Alza, Budějovická, Praha 4) a přišlo mi SMS vyrozumění - ZAMÍTNUTO. Při používání jsem s telefonem do této události neměla žádné problémy a používala jsem ho naprosto standardním způsobem.
Mobilní telefon Samsung Galaxy S4 Mini VE (GT-I9195I), produkt: SAMO00119, sériové číslo: 359353062710405, příjemka reklamace: č. ASRE16256 221r, servisní případ: AORE16202450
Vzhledem k tomu, že telefon byl poměrně drahý (pracuji ve školce) a navíc stále v záruce, požaduji uznání reklamace a jeho opravu, případně výměnu. Na telefon jsem byla opatrná a nejsem si vědoma žádné chyby ani nehody, která by mohla být příčinou problému. Naopak, mám zkušenost s podobným přehřátím před lety u Nokie, kdy byla příčinou vadná baterka. U společnosti Alza objednáváme poměrně často a dosud jsme neměli jediný problém a tak se snad jedná pouze o nedorozumění. Děkuji a doufám v kladné vyřízení. Monika Židlická
|
Tweet |
Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Vážená paní Židlická,
velmi mě mrzí vzniklé nedorozumění. Reklamace Vašeho telefonu nebyla určitě zamítnuta. Jak jsme Vás již 21.7.2016 informovali, byla vyřízena opravou v rámci reklamace č. ASRE16256221.
SMS zpráva, která Vám předtím dorazila, souvisela právě s paměťovou kartou. Tu technik objevil v zařízení až později a aby nedošlo k její ztrátě, zaevidoval ji do našeho systému pod číslem AORE16202450. Zde však ke klasickému vyřízení v rámci reklamace nemohlo dojít, nemáme k ní podloženo, že byla zakoupena u nás a pod jakým dokladem. Pouze jsme Vám ji nachystali k výdeji.
Pokud budete chtít reklamovat i paměťovou kartu a byla zakoupena u nás, je to samozřejmě možné, jen budeme potřebovat ideálně doklad o jejím zakoupení.
Doufám, že reklamace telefonu proběhla k Vaší spokojenosti a toto nedorozumění nebude mít vliv na Váš názor o našich službách. Mohu Vás ujistit, že naši technici udělali v této situaci maximum.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Stížnost byla vyřízena kladně. Ukázalo se, že šlo o nedorozumění. Děkuji za zprostředkování. Monika Židlická
Hodnocení: