Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#11451Nevyřízená reklamace v záruční lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 27 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2016, před 9 lety

Svatomír Žvák

Znění stížnosti

Dobrý den,
V loňském roce dne 24.7.2015 jsem zakoupil ve Vaší společnosti Mountfield pobočka Frýdek-Místek elektrickou zahradní sekačku typ Select 3200 E v ceně 1690,-Kč. V témže roce byla používána celkem asi 4 krát v průběhu letní sezóny a v letošním roce od května do června také 4krát. Pak následoval odvoz do servisu společnosti Mounfield ve Frýdku-Místku, protože nastala porucha motoru-po spuštění během chvilky se opět sám zastavil a chod motoru doprovázely podivné zvuky.
Nutno poznamenat, že jsem s ní nesekal žádnou rozsáhlou plochu, ale jen přilehlý pozemek u rodinného domu cca do 120 m čtverečních a to ještě po částech / nikoliv celou zahradu najednou /.
Asi po dvou týdnech jsem byl telefonicky vyzván, abych se dostavil do zmíněného servisu k vyzvednutí sekačky. Dne 11.7.2016 jsem se dostavil do servisu, abych si převzal opravenou sekačku. Při předávacím řízení jsem podepsal doklad o opravě a při tom mi zaměstnanec servisu sdělil, že sekačka je neopravitelná, poněvadž na tento typ nejsou náhradní díly, jelikož dodavatel již díly na tento typ nedodává. Také nejsem spokojen s vystupováním onoho mladého muže, který mě osočil, že jsem sekačku nesprávně používal, nacházely se zbytky hlíny na spodní části sekačky. Pochopitelně jsem sekačku používal dle pokynů výrobce, ale nelze se při sekání ůplně vyhnout znečištění některých části zeminou. Vzhledem k tomu, že jsem ve Vaší společnosti koupil více výrobků /nejen sekaček/, překvapil mne přístup zaměstnance servisu k celé situaci.


Produkt

Elektrická zahradní sekačka zn.Select 3200 E, výr.číslo: AC185MT0470


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, že jsem výrobek nevlastnil ani rok.Podle mého názoru by mi zaměstnanec servisu mohl navrhnout jinou možnost , např. finanční kompenzaci, popř. výměnu za jiný výrobek atp. Věřím, že nakonec dojde k určité dohodě ke spokojenosti obou stran.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2016 09:55, před 9 lety

Zakoupí-li spotřebitel zboží a v zákonné 24měsíční době se na něm objeví vada, jejíž vznik spotřebitel sám nezavinil, může zboží reklamovat u prodejce.

Má-li věc vady, může spotřebitel dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitel možnost žádat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu (sleva se samozřejmě počítá z ceny, za kterou byla věc pořízena).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2017 11:54, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.