Společnost


TPF group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#11452Reklamace neprobydleného pobytu na Slovensku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 24 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2016, před 8 lety

Andrea Beerová

Znění stížnosti

Koupili jsme si od slevového portálu SLEVOKING , TFP group s.r.o., sídlem Jana Babáka 2733/11, Brno 612 00, Česká republika, IČO: 02642328, wellness pobyt na Slovensko do Tatranské Štrby a hotelu Nezábudka pro dvě osoby v termínu od 25.5.- 27.5. 2016.

Připlatili jsme si za ubytování ve srubech, kde měli být 4* ovšem to bylo jen v kupónu, který jsme zakoupili, na místě, nám bylo řečeno se smíchem od manažera hotelu Nezábudka, že hvězdy mají pouze 3 všude! Dále jsme museli složit poplatek, když jsme chtěli zaplatit bankovní kartou, neměli však terminál, což u 4* je samozřejmost.

Když jsme vše vyřídili, dali nám konečně klíček a parkovací místo u srubu, v hrozném lijáku jsme dojeli na velmi ztísněný parkovací plac a zjistili, že na našem místě stojí vbozidlo, tak jsme museli zase na recepci a bylo nám řečeno, že máme auto dát jinam, že to jsou důchodci a nechtějí se s nimy dohadovat, jenže my měli s sebou ročního syna a nechtěli jsme ho vláčet v lijáku, tak daleko.

Nakonec jsme přece jenom zaparkovali na jiné místo, protože hotel nebyl schopen tuto věc vyřešit, když jsme si vše vybalili, manžel se chtěl připojit na wi-fi kvůli své praci a zjistil, že se nelze připojit, já si mezitím prohlížela kartičky a zjistila jsem, že náš wellness pobyt je omezený, další, ze zatajených informací, to už bylo na mě moc! Z celého týdne mají 2 dny jako sanitární a jeden den úplně zavřeno, nám to vycházelo zrovna, že bychom přijeli večer, druhý den by byl hned sanitární den, čili zavřený bazén a sauna a další den bychom dopoledne opustili hotel.

Šli jsme tedy na recepci s tím, že nefunguje wifi, která byla psaná v zakoupeném kupónu, nedostali jsme svoje parkovací místo, zatajili nám sanitární dny a hlavně ze 4* hvězd, které jsme očekávali, najednou udělali 3. Znechucení jsme si šli zabalit, na recepci nám manažer řekl, že máme ještě večeři grátis od hotelu, a't se najíme, než odjedeme, tak jsme si nandali jídlo, které splńovalo normu veřejné jídelny, skoro nic jsme nesnědli a odešli dát věci do auta, s tím, že už bylo 21 hod. večer, kdy malý je zvyklý spát, nemohla jsem mu ani v té rychlosti dát mlíčko, hrozně plakal, řekli jsme si, že pojedem do jiného hotelu, volali jsme známým a ti nám hotel obstarali v Liptovském Mikuláši.

Když jsem šla pro peníze, které si vyžádali, jako poplatky při vstupu, tak mi paní na recepci nevrátila celou sumu, to už bylo moc a při požádání o vrácení kupónu, který jsme zakoupili, nám řekla, že se jí zasekl klíč v trezoru. Neváhali jsme s manželem a zavolali policii.

Recepce hotelu Nezábudka argumentovala tím, že si odečetli 20Euro za večeři, kterou nám jejich manažer vlastně vnutil. Číšník, který to slyšel jim to přišel říct a slečna na recepci se po něm vulgárně ohnala. Bylo nám ho líto nakonec jsme tedy přijali sumu, která byla o 20Euro menší a sepsali jsme s policií stížnost a skutečnosti, že hotel opouštíme a tedy daný zájezd neprobydlíme. Tento papír jsme vám ihned zaslali na email, podepsaným a orazítkovaný hotelem Nezábudka.


Produkt

2 denní wellnes pobyt na Slovensku


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2016 09:14, před 8 lety

Provozovatel, který provozuje internetové stránky www.slevoking.cz. se ve svých Všeobecných obchodních podmínkách zavazuje k vrácení peněz zákazníkovi mimo jiné pro případ, že zákazník nevyužije kupón, jelikož služba neodpovídá nabídce a zákazník má ve lhůtě dle čl. 8.4 právo na vrácení zaplacené kupní ceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2017 14:41, před 8 lety

Společnost nám zaslala následující vyjádření:

"V tomto případě jsme naší zákaznici, paní Beerové, nabídli výměnu za jiný pobyt z naší nabídky. Po zvolení nového kupónu jsme zákaznici kupóny vyměnili a dne 15. 9. 2016 jsme jí zaslali nový kupón na pobyt v Golf Hotelu Morris. Celá situace byla tedy vyřešena ke spokojenosti obou stran. S přáním pěkného dne, Tým Slevoking"

Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2017 17:24, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.