Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dnes mi přišel balíček ale já jsem si nic neobjednala.Co mám dělat?Už před měsícem jsem na vaši žádost zrušila písemně aby mi nic neposílali a mé iniciály vymazali..Přesto všechno mi balíček na moji adresu přišel,ale přímení mi úplně zkomolili.BALÍČEK MÁM NA SVOJE NÁKLADY VRÁTIT,NEBO SI JEJ MÁM PONECHAT A NIC NEPLATIT?
Nepřeji si žádné balíčky a opět žádám zrušení a vymazání mých INICIÁLŮ..A nemusela nic platit..
|
Tweet |
Jedná-li se o zboží, které bylo objednáno a bylo doručeno až po zrušení smlouvy o pravidelném zasílání zboží, je spotřebitelka povinna tuto věc společnosti vrátit. V opačném případě by se bezdůvodně obohatila. Je vhodné ponechat si všechny dokumenty prokazující, že zboží bylo odesláno zpět společnosti a že byla smlouva zrušena a spotřebitelka odebrala společnosti souhlas se zpracováním svých osobních údajů.
Pokud však spotřebitelka obdržela další věc, jedná se o neobjednané plnění. To by znamenalo, že spotřebitelka nemusí na své náklady společnosti nic vracet, ani ji o tom vyrozumět (dle § 1838 občanského zákoníku).
Nakládá-li společnost nadále i po písemné výzvě proti vůli spotřebitelky s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.