Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11463PO BOX 65, 1620 AB HOORN

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 8 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2016, před 9 lety

Žaneta Kutlíková

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes mi přišel balíček ale já jsem si nic neobjednala.Co mám dělat?Už před měsícem jsem na vaši žádost zrušila písemně aby mi nic neposílali a mé iniciály vymazali..Přesto všechno mi balíček na moji adresu přišel,ale přímení mi úplně zkomolili.BALÍČEK MÁM NA SVOJE NÁKLADY VRÁTIT,NEBO SI JEJ MÁM PONECHAT A NIC NEPLATIT?


Požadované řešení

Nepřeji si žádné balíčky a opět žádám zrušení a vymazání mých INICIÁLŮ..A nemusela nic platit..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2016 10:57, před 9 lety

Jedná-li se o zboží, které bylo objednáno a bylo doručeno až po zrušení smlouvy o pravidelném zasílání zboží, je spotřebitelka povinna tuto věc společnosti vrátit. V opačném případě by se bezdůvodně obohatila. Je vhodné ponechat si všechny dokumenty prokazující, že zboží bylo odesláno zpět společnosti a že byla smlouva zrušena a spotřebitelka odebrala společnosti souhlas se zpracováním svých osobních údajů.

Pokud však spotřebitelka obdržela další věc, jedná se o neobjednané plnění. To by znamenalo, že spotřebitelka nemusí na své náklady společnosti nic vracet, ani ji o tom vyrozumět (dle § 1838 občanského zákoníku).

Nakládá-li společnost nadále i po písemné výzvě proti vůli spotřebitelky s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2016 21:09, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.