Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#11464PPL změnilo adresu doručení bez mého vědomí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 9 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2016, před 9 lety

Veronika Gardlová

Znění stížnosti

Dobrý den.
V pátek 8.7.2016 mi společnost PPL měla doručit předem zaplacený balíček na adresu, kterou jsem uvedla v objednávce. Nejen, že mi balíček dodnes nedoručili, dokonce se ani neozvali a navíc si samovolně změnili adresu doručení s tím, že jsem o to sama žádala. Přitom mě nikdo z jejich strany nekontaktoval. Kdybych se dnes po balíčku nezačala shánět, vůbec by mi ho nedoručili. Paní z obchodu, která zásilku PPL předávala mi sama odříkala adresu, na kterou balíček nechala zaslat a ta souhlasila s tou, kterou jsem uváděla při objednávce. Nutno podotknout, že jsem volala přímo na PPL, kde mi dokonce paní tvrdila, že nemají uvedeno telefonní číslo, tudíž mě ani kontaktovat nemohli, jak jsem tedy mohla žádat o změnu doručovací adresy?
Není to první problém, který s PPL mám a kromě toho, že mají drzé a neochotné řidiče, tak tohle už je opravdu poslední kapka.
Jediné, co mi zbývá je, že si musím pro balíček dojet, jelikož byl prý doručen na nějaký "parcelshop" a nelze již změnit adresu doručení.
Společnost by se vážně měla zamyslet nad lidmi, které zaměstnává a neobtěžovat zákazníky svoji neschopností a ještě jim lhát.


Produkt

Zásilka č. 40712237688


Požadované řešení

Odškodné ve výši 1500 Kč. Obsah balíčku slouží pro jezdecký sport. Výcvik jsem kvůli nedoručení musela zrušit a přišla jsem tak o zálohu v uvedené výši.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2016 11:25, před 9 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně zásilku dle zasílatelské smlouvy na určené místo, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2016 18:49, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.