Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den.
V pátek 8.7.2016 mi společnost PPL měla doručit předem zaplacený balíček na adresu, kterou jsem uvedla v objednávce. Nejen, že mi balíček dodnes nedoručili, dokonce se ani neozvali a navíc si samovolně změnili adresu doručení s tím, že jsem o to sama žádala. Přitom mě nikdo z jejich strany nekontaktoval. Kdybych se dnes po balíčku nezačala shánět, vůbec by mi ho nedoručili. Paní z obchodu, která zásilku PPL předávala mi sama odříkala adresu, na kterou balíček nechala zaslat a ta souhlasila s tou, kterou jsem uváděla při objednávce. Nutno podotknout, že jsem volala přímo na PPL, kde mi dokonce paní tvrdila, že nemají uvedeno telefonní číslo, tudíž mě ani kontaktovat nemohli, jak jsem tedy mohla žádat o změnu doručovací adresy?
Není to první problém, který s PPL mám a kromě toho, že mají drzé a neochotné řidiče, tak tohle už je opravdu poslední kapka.
Jediné, co mi zbývá je, že si musím pro balíček dojet, jelikož byl prý doručen na nějaký "parcelshop" a nelze již změnit adresu doručení.
Společnost by se vážně měla zamyslet nad lidmi, které zaměstnává a neobtěžovat zákazníky svoji neschopností a ještě jim lhát.
Zásilka č. 40712237688
Odškodné ve výši 1500 Kč. Obsah balíčku slouží pro jezdecký sport. Výcvik jsem kvůli nedoručení musela zrušit a přišla jsem tak o zálohu v uvedené výši.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně zásilku dle zasílatelské smlouvy na určené místo, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.