Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dnes 12.7.2016 jsem obdržel upomínku na neobjednané zboží (žiletky Matrix Regular. Při monitorovaném hovoru vedeném Vaši firmou jsem zboží důrazně odmítl. V letních měsících se nezdržuji v místě trvalého pobytu a mívám plnou poštovní schránku. Vaše zboží se volně povalovalo pod pošt. schránkami a nemohl jsem ani využít dobu na vrácení. Vaše obchodní praktiky považuji za neseriózní a tím i celou Vaší firmu. Mám široký okruh známých a budu je varovat. Možná kontaktuji i ČOI. Přeji si vymazat moje zákaznické číslo (375770) z registru.
Matrix Regular,faktura č.9700923
vymazat z registru zákaznické číslo 375770
|
Tweet |
Jedná-li se o neobjednané plnění, tedy případ, kdy si spotřebitel nic neobjednal (ani po telefonu nesouhlasil se zaslání vzorku zdarma), nemusí za toto zboží platit a může si zboží ponechat. Upomínky k zaplacení za zboží jsou tudíž bezpředmětné a spotřebitel na ně nemusí reagovat.
Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.