Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11466Upomínka na neobjednané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 8 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2016, před 9 lety

Šuna Luboš

Znění stížnosti

Dnes 12.7.2016 jsem obdržel upomínku na neobjednané zboží (žiletky Matrix Regular. Při monitorovaném hovoru vedeném Vaši firmou jsem zboží důrazně odmítl. V letních měsících se nezdržuji v místě trvalého pobytu a mívám plnou poštovní schránku. Vaše zboží se volně povalovalo pod pošt. schránkami a nemohl jsem ani využít dobu na vrácení. Vaše obchodní praktiky považuji za neseriózní a tím i celou Vaší firmu. Mám široký okruh známých a budu je varovat. Možná kontaktuji i ČOI. Přeji si vymazat moje zákaznické číslo (375770) z registru.


Produkt

Matrix Regular,faktura č.9700923


Požadované řešení

vymazat z registru zákaznické číslo 375770


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2016 11:33, před 9 lety

Jedná-li se o neobjednané plnění, tedy případ, kdy si spotřebitel nic neobjednal (ani po telefonu nesouhlasil se zaslání vzorku zdarma), nemusí za toto zboží platit a může si zboží ponechat. Upomínky k zaplacení za zboží jsou tudíž bezpředmětné a spotřebitel na ně nemusí reagovat.

Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2016 21:06, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.