Společnost


ELEKTRA PV, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#11467Vrácení peněz-reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 27 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2016, před 8 lety

Josef Blažek

Znění stížnosti

Dobrý den,
10.6.2016 jsem u vás zakoupil a zaplatil pračku v ceně 6999 korun.Zboží přišlo 16.6.2016 poškozeno tak jsem ho odmítl převzít.Reklamaci jste uznali 20.6.2016 jste chtěli znát číslo mého účtu kam mi vrátíte peníze tak jsem vám ho poslal a 21.6.2016 jste odepsali,že to dáváte účtarně,aby mi poslala peníze. Od té doby se nic neděje nemám peníze ani zboží. Proto vás žádám o zaslání finanční hotovosti na můj účet.


Produkt

Pračka Beko WMB 61443PTA


Požadované řešení

Chci vrátit peníze jak mi to obchod Levné elektro 20.6.2016 slíbil,že tak učiní.
A nebo at mi pošle nový výrobek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2016 17:14, před 8 lety

Byla-li smlouva zrušena, má společnost povinnost spotřebiteli vrátit uhrazenou částku. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, kterou jí spotřebitel stanovil, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Je tedy vhodné společnost vyzvat k vydání majetkového prospěchu.

Výzvu je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně za využití poskytovatele poštovních služeb (ponechat si dodejku a kopii výzvy) na adresu společnosti. Má se za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla druhé straně třetí pracovní den po odeslání. Ve výzvě je vhodné shrnout podstatné body související se sporem a stanovit lhůtu, do kdy má možnost společnost vrátit peněžní prostředky (např. 7 dnů).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2017 14:51, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.