Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
10.6.2016 jsem u vás zakoupil a zaplatil pračku v ceně 6999 korun.Zboží přišlo 16.6.2016 poškozeno tak jsem ho odmítl převzít.Reklamaci jste uznali 20.6.2016 jste chtěli znát číslo mého účtu kam mi vrátíte peníze tak jsem vám ho poslal a 21.6.2016 jste odepsali,že to dáváte účtarně,aby mi poslala peníze. Od té doby se nic neděje nemám peníze ani zboží. Proto vás žádám o zaslání finanční hotovosti na můj účet.
Pračka Beko WMB 61443PTA
Chci vrátit peníze jak mi to obchod Levné elektro 20.6.2016 slíbil,že tak učiní.
A nebo at mi pošle nový výrobek.
|
Tweet |
Byla-li smlouva zrušena, má společnost povinnost spotřebiteli vrátit uhrazenou částku. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, kterou jí spotřebitel stanovil, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Je tedy vhodné společnost vyzvat k vydání majetkového prospěchu.
Výzvu je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně za využití poskytovatele poštovních služeb (ponechat si dodejku a kopii výzvy) na adresu společnosti. Má se za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla druhé straně třetí pracovní den po odeslání. Ve výzvě je vhodné shrnout podstatné body související se sporem a stanovit lhůtu, do kdy má možnost společnost vrátit peněžní prostředky (např. 7 dnů).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.