Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den,dnes 12.7.2016 mi přišel holici strojek,ktery jsem obednal pres telefon. bylo mi řečeno,ze zaplatím jen poštovné,tak jsem s tum souhlasil ale to jsem ješte nevedel,ze me firma westerfield napalila,nevim co ted mam delat mam zaplatit to postovne ? Chci se toho zbavit a neptatit dalsi poplatky za holici strojek,prosim o radu jak se to da zrusit.Volal jsem na zakaznickou Linku a cislo neexistuje,prosim o radu dekuji
Holici strojek good shave Westerfield
Chci to zrusit aby mi uz dal nic nepřicházelo a abych nic neplatil za neco co nechci
|
Tweet |
Jelikož se jedná o kupní smlouvu uzavřenou prostřednictvím telefonu, má spotřebitel právo od ní odstoupit v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Občanský zákoník ukládá spotřebiteli lhůtu pro odstoupení ve výši 14 dnů od převzetí první dodávky zboží. Odstoupení od smlouvy učiněné po telefonu doporučujeme zaslat písemně (doporučeně a s dodejkou), a to na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2. Kopii odstoupení je vhodné si uschovat.
Pokud spotřebiteli první balíček se zbožím byl doručen, doporučujeme vloženou fakturu nehradit, je to zbytečné, protože by částku za poštovné musel podnikatel v důsledku odstoupení stejně vracet. Ve faktuře u prvního balíčku požaduje podnikatel právě a jen poštovné. Spotřebitel pouze zašle holítka na výše zmíněnou adresu a zaplatí náklady spojené s vrácením zboží, tj. poštovné od spotřebitele k podnikateli, a přiloží kopii odstoupení.
Kdyby však přišel přesto ještě druhý balíček, prokazatelně dlouhou dobu od odstoupení a vrácení prvního balíčku s kopií odstoupení, bude se na něj hledět jako na neobjednané plnění. To nemá povinnost spotřebitel hradit, a ani vracet na své náklady nebo o tom podnikatele vyrozumět.
Je také vhodné, aby spotřebitel písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.