Společnost


General NET Advertising s.r.o.

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11469Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 27 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2016, před 9 lety

Ivona Procházková

Znění stížnosti

Dobrý den, prosím o radu jak postupovat ohledně nevyřízené reklamace. Dne 13.10.2015 jsem si u výše uvedené firmy koupila telefon Samsung Galaxy S4. Zaplatila jsem ho přede a čekala jestli telefon přijde. Přišel v pohodě. V dubnu 2016 jsem zjistila, že se mi uvolnilo sklíčko na zadním fotoaparátu a při focení jsou černé fleky. Nejdříve jsem volala na telefon, který je uveden na faktuře jak mám postupovat. Pan jednatel Krejčí mi sdělil adresu na kterou ho mám zaslat. Poslala jsem ho dne 3.5.2016 na adresu, kterou mi nadiktoval a od té doby čekám. Volala jsem mu asi po 14 dnech a on mi sdělil, že reklamace asi nebude uznaná, ale že se poradí s technikama ve firmě. Dalších 14 dní mi telefon nezvedal. Když jsem mu poté zavolala z jiného telefonu, tak to zvedl a oznámil mi, že reklamaci uznají, ale ať jim dám ještě trošku času na montáž - to bylo na začátku června 2016 - tedy 30 dní od reklamace. Od té doby mi telefon (žádný) nezvedá. Prosím poraďte mi, jak mám postupovat nebo co mám dělat. Žádné písemné vyjádření jsem od firmy nedostala.
Děkuji Procházková


Produkt

telefon Samsung Galaxy S4 4G LTE/i9505, ID 1004928


Požadované řešení

prosím o výměnu telefonu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2016 11:50, před 9 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodnou na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má možnost od ní odstoupit a požadovat vrácení peněz.

Pokud tedy reklamace nebyla vyřízena včas, může spotřebitelka od smlouvy odstoupit (vzor pro odstoupení od smlouvy z důvodu marného uplynutí lhůty k vyřízení reklamace je možné vyhledat na následující webové adrese www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2017 14:57, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.