Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#11470Neuznaná 4. reklamace stejné závady

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2016, před 9 lety

Irena Tobolková

Znění stížnosti

Nyní reklamujeme tablet počtvrté se stejnou závadou. Problémy byly i při 2. a 3. reklamaci, kdy firma chtěla po nás uhradit náklady za mimozáruční opravu. Po mém dotazu proč? již nereagovali a tablet opravený zaslali na pobočku. Nyní je tablet na 4. reklamaci, kdy opět přišel mail, že se jedná o mimozáruční opravu. Předala jsem písemný nesouhlas. Reklamace měla být vyřízena 29.6.2016, ale bohužel firma nereaguje, do dnešního dne se nic "nedělo". Na telefonický dotaz na pobočku v HK mi pán vždy sdělí, že zavolá na centrálu a ozve se mi. Ale nezavolá.
Tablet byl zakoupen od CZC.cz v zastoupení HK - DIGITRONIC CZ s.r.o., Šimkova 904, Hradec Králové dne 20.4.2015. Reklamace proběhly 6.11.2015, 8.12.2015, 1.2.2016 a 30.5.2016. Tablet byl k vyzvednutí vždy až poslední dne, kdy měla být reklamace vyřízena (ani o den dříve), tedy již dohromady 4 a1/2 měsíce ho má firma u sebe.
Žádala jsem o vrácení peněz či vydání nového tabletu, ale na to firma nereaguje.


Produkt

tablet Asus ME181CX-1B034A-8", Z3745, 16 GB, Android, bílá


Požadované řešení

Žádám vrácení peněz či výměnu zboží. Upřednostňuji vrácení peněz. Vzhledem k jednání této firmy bych nový tablet zakoupila jinde. Ráda bych s touto firmou už neměla nic společného.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2016 17:38, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.7.2016 15:53, před 8 lety

Dobrý den paní Tobolková.

Vámi uvedené číslo faktury nevedeme v systému, jste si jista, že zboží bylo zakoupenu u naší firmy CZC.CZ s.r.o a ne u firmy HK-DIGITRONIC CZ. s.r.o ?

Děkuji za pochopení.

Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.7.2016 18:35, před 8 lety


Irena Tobolková

Odpověď firmy CZC s.r.o. mě vůbec nepřekvapuje. Poté, co jsem zde požádala o pomoc, se najednou firma ozvala. V dopoledních hodinách jsem mluvila telefonicky s manažerem z Příbrami, který přislíbil dobropis. NAJEDNOU byl velice vstřícný po 2 týdnech slibů z hradecké pobočky, že mi zavolá. Ve večerních hodinách mi telefonoval další pracovník, tentokrát z Prahy. Prý volá kvůli "telefonu"!!!. Poté, co jsem ho opravila, že jsem reklamovala tablet a informovala jsem jej, že jsem již dopoledne mluvila s "kolegou" z Příbrami mi sdělil, že vlastně ani vůbec neví, kde tablet je. Po informaci, že mi byl přislíben dobropis, mi sdělil, že je tedy vlastně už všechno v pořádku. Mé zkonstatování, že mají ve firmě asi docela nepořádek, mi odsouhlasil.
V současné době bylo vše uzavřeno a peníze mi byly vráceny.
A číslo faktury bylo správné!!!!!
Moc a moc děkuji za Vaši pomoc, bez které by asi k vyřešení nedošlo.
Poskytujete ÚŽASNOU pomoc spotřebitelům.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2016 11:08, před 8 lety

Z výše uvedeného vyplývá, že spor byl již vyřešen. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.