Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nyní reklamujeme tablet počtvrté se stejnou závadou. Problémy byly i při 2. a 3. reklamaci, kdy firma chtěla po nás uhradit náklady za mimozáruční opravu. Po mém dotazu proč? již nereagovali a tablet opravený zaslali na pobočku. Nyní je tablet na 4. reklamaci, kdy opět přišel mail, že se jedná o mimozáruční opravu. Předala jsem písemný nesouhlas. Reklamace měla být vyřízena 29.6.2016, ale bohužel firma nereaguje, do dnešního dne se nic "nedělo". Na telefonický dotaz na pobočku v HK mi pán vždy sdělí, že zavolá na centrálu a ozve se mi. Ale nezavolá.
Tablet byl zakoupen od CZC.cz v zastoupení HK - DIGITRONIC CZ s.r.o., Šimkova 904, Hradec Králové dne 20.4.2015. Reklamace proběhly 6.11.2015, 8.12.2015, 1.2.2016 a 30.5.2016. Tablet byl k vyzvednutí vždy až poslední dne, kdy měla být reklamace vyřízena (ani o den dříve), tedy již dohromady 4 a1/2 měsíce ho má firma u sebe.
Žádala jsem o vrácení peněz či vydání nového tabletu, ale na to firma nereaguje.
tablet Asus ME181CX-1B034A-8", Z3745, 16 GB, Android, bílá
Žádám vrácení peněz či výměnu zboží. Upřednostňuji vrácení peněz. Vzhledem k jednání této firmy bych nový tablet zakoupila jinde. Ráda bych s touto firmou už neměla nic společného.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den paní Tobolková.
Vámi uvedené číslo faktury nevedeme v systému, jste si jista, že zboží bylo zakoupenu u naší firmy CZC.CZ s.r.o a ne u firmy HK-DIGITRONIC CZ. s.r.o ?
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Odpověď firmy CZC s.r.o. mě vůbec nepřekvapuje. Poté, co jsem zde požádala o pomoc, se najednou firma ozvala. V dopoledních hodinách jsem mluvila telefonicky s manažerem z Příbrami, který přislíbil dobropis. NAJEDNOU byl velice vstřícný po 2 týdnech slibů z hradecké pobočky, že mi zavolá. Ve večerních hodinách mi telefonoval další pracovník, tentokrát z Prahy. Prý volá kvůli "telefonu"!!!. Poté, co jsem ho opravila, že jsem reklamovala tablet a informovala jsem jej, že jsem již dopoledne mluvila s "kolegou" z Příbrami mi sdělil, že vlastně ani vůbec neví, kde tablet je. Po informaci, že mi byl přislíben dobropis, mi sdělil, že je tedy vlastně už všechno v pořádku. Mé zkonstatování, že mají ve firmě asi docela nepořádek, mi odsouhlasil.
V současné době bylo vše uzavřeno a peníze mi byly vráceny.
A číslo faktury bylo správné!!!!!
Moc a moc děkuji za Vaši pomoc, bez které by asi k vyřešení nedošlo.
Poskytujete ÚŽASNOU pomoc spotřebitelům.
Z výše uvedeného vyplývá, že spor byl již vyřešen. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.