Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#11472Nedodržení 30. denní lhůty při reklamaci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2016, před 9 lety

Michal Marek

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes uplynulo 30 dní od podání reklamace mobilního telefonu Huawei u společnosti O2. Když jsem si ho chtěl vyzvednout bylo mi řečeno že telefon na prodejně ještě není a nemůžou mi ho vydat. Když jsem trval na odstoupení od kupní smlouvy prodavač mi řekl že nemám nárok protože jsem si při koupi telefon připojistil proti náhodnému poškození a to je prý doba prodloužena na 60 dní. V reklamačním protokolu mám jako předpokládané datum opravy uvedeno 12.7.2016.
Já jsem ale telefon jen reklamoval neuplatňoval jsem plnění z pojistky. Při podání reklamace mi nebylo řečeno že se to bude řešit z pojistky, což podle mne ani nešlo, protože mi telefon nespadl, nenamočil jsem ho ani mi nebyl ukraden. Na nic jiného se pojistka nevztahuje. Reklamoval jsem nefunkčnost Bluetooth a nepřesnost GPS.
Kupoval jsem ho ve značkové prodejně O2 Opava Olomoucká ul. Prodejna Albert, reklamoval vadu mobilního telefonu Huawei P8 Lite. Telefon jsem koupil 19.12.2015 reklamoval jsem ho tedy v době do šesti měsíců od koupi.


Produkt

Mobilní telefon Huawei p8 Lite S/N QLF7N15A16010889. Zakoupen 19.12.2019 za 6.495,- kč u O2 Opava Olomoucká ulice


Požadované řešení

Vzhledem k tomu že mi můj telefon nebyl podle platných zákonů vrácen v době do 30. dní žádám odstoupení od kupní smlouvy a vrácení celé kupní ceny, zrušení pojistné smlouvy uzavřené k tomuto přístroji a vrácení-neůčtování pojistného za dobu kdy byl telefon v opravně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2016 12:42, před 9 lety

K prokázání toho, zda byla uplatněna reklamace nebo byla ohlášena pojistná událost, může posloužit reklamační protokol, který je společnost v případě uplatnění práva z vadného plnění povinna spotřebiteli vystavit.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz.

Pokud tedy nebyla během reklamace vada odstraněna, může spotřebitel od smlouvy odstoupit (vzor pro odstoupení od smlouvy z důvodu marného uplynutí lhůty k vyřízení reklamace je možné vyhledat na následující webové adrese www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace) a žádat vrácení peněžních prostředků.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.7.2016 18:47, před 9 lety

Hezký den,
ráda pro vás celou záležitost prověřím, požádám jen o doplnění IMEI reklamovaného zařízení a případně mi, prosím, také naskenujte reklamační protokol, anebo mi alespoň uveďte jeho číslo.
Děkuji.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.7.2016 05:40, před 9 lety


Michal Marek

Dobrý den,
po telefonickém rozhovoru na lince Dtestu jsem se 13.7. vydal do prodejny O2 znova. Prodavač stále tvrdil své tak jsem se zeptal na vedoucího prodejny s kterým bych to mohl vyřešit. Po dvou hodinovém čekání se paní vedoucí ukázala a po rozhovoru s dotyčným prodavačem mi právě on sdělil že mi vrátí peníze na účet protože nemají hotovost.

Paní vedoucí za celou dobu neřekla ani dobrý den, ani omlouváme se a dělala jako bych v prodejně ani nebyl. Připadal jsem si jako nikdo. Máme u vás několik paušálů, dva internety na doma a myslel jsem si že jsem pro vás plnohodnotný zákazník. Z chování p. vedoucí to ale vypadalo že ne.


IMEI / SN : 867811028130518
Reklamační protokol: 16600283/16O

Co se týká vrácení peněz tak mi nikdo nebyl schopen říct do kdy se tak stane, jen že je pošlete na účet. Prosím tedy o jejich zaslání co nejdříve.

Děkuji Marek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.7.2016 05:42, před 9 lety


Michal Marek

Dobrý den,
po telefonickém rozhovoru na lince Dtestu jsem se 13.7. vydal do prodejny O2 znova. Prodavač stále tvrdil své tak jsem se zeptal na vedoucího prodejny s kterým bych to mohl vyřešit. Po dvou hodinovém čekání se paní vedoucí ukázala a po rozhovoru s dotyčným prodavačem mi právě on sdělil že mi vrátí peníze na účet protože nemají hotovost.

Paní vedoucí za celou dobu neřekla ani dobrý den, ani omlouváme se a dělala jako bych v prodejně ani nebyl. Připadal jsem si jako nikdo. Máme u vás několik paušálů, dva internety na doma a myslel jsem si že jsem pro vás plnohodnotný zákazník. Z chování p. vedoucí to ale vypadalo že ne.


IMEI / SN : 867811028130518
Reklamační protokol: 16600283/16O

Co se týká vrácení peněz tak mi nikdo nebyl schopen říct do kdy se tak stane, jen že je pošlete na účet. Prosím tedy o jejich zaslání co nejdříve.

Děkuji Marek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2016 08:39, před 8 lety

Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření:

"Po několika návštěvách prodejny se mi podařilo odstoupit od smlouvy a peníze my byly zaslány na účet. Pojistnou smlouvu mi zrušili. Děkuji za rady a pomoc Marek"

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme, neboť ve sporu bylo dosaženo požadovaného řešení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.