Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
dnes uplynulo 30 dní od podání reklamace mobilního telefonu Huawei u společnosti O2. Když jsem si ho chtěl vyzvednout bylo mi řečeno že telefon na prodejně ještě není a nemůžou mi ho vydat. Když jsem trval na odstoupení od kupní smlouvy prodavač mi řekl že nemám nárok protože jsem si při koupi telefon připojistil proti náhodnému poškození a to je prý doba prodloužena na 60 dní. V reklamačním protokolu mám jako předpokládané datum opravy uvedeno 12.7.2016.
Já jsem ale telefon jen reklamoval neuplatňoval jsem plnění z pojistky. Při podání reklamace mi nebylo řečeno že se to bude řešit z pojistky, což podle mne ani nešlo, protože mi telefon nespadl, nenamočil jsem ho ani mi nebyl ukraden. Na nic jiného se pojistka nevztahuje. Reklamoval jsem nefunkčnost Bluetooth a nepřesnost GPS.
Kupoval jsem ho ve značkové prodejně O2 Opava Olomoucká ul. Prodejna Albert, reklamoval vadu mobilního telefonu Huawei P8 Lite. Telefon jsem koupil 19.12.2015 reklamoval jsem ho tedy v době do šesti měsíců od koupi.
Mobilní telefon Huawei p8 Lite S/N QLF7N15A16010889. Zakoupen 19.12.2019 za 6.495,- kč u O2 Opava Olomoucká ulice
Vzhledem k tomu že mi můj telefon nebyl podle platných zákonů vrácen v době do 30. dní žádám odstoupení od kupní smlouvy a vrácení celé kupní ceny, zrušení pojistné smlouvy uzavřené k tomuto přístroji a vrácení-neůčtování pojistného za dobu kdy byl telefon v opravně.
|
Tweet |
K prokázání toho, zda byla uplatněna reklamace nebo byla ohlášena pojistná událost, může posloužit reklamační protokol, který je společnost v případě uplatnění práva z vadného plnění povinna spotřebiteli vystavit.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz.
Pokud tedy nebyla během reklamace vada odstraněna, může spotřebitel od smlouvy odstoupit (vzor pro odstoupení od smlouvy z důvodu marného uplynutí lhůty k vyřízení reklamace je možné vyhledat na následující webové adrese www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace) a žádat vrácení peněžních prostředků.
Hezký den,
ráda pro vás celou záležitost prověřím, požádám jen o doplnění IMEI reklamovaného zařízení a případně mi, prosím, také naskenujte reklamační protokol, anebo mi alespoň uveďte jeho číslo.
Děkuji.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Dobrý den,
po telefonickém rozhovoru na lince Dtestu jsem se 13.7. vydal do prodejny O2 znova. Prodavač stále tvrdil své tak jsem se zeptal na vedoucího prodejny s kterým bych to mohl vyřešit. Po dvou hodinovém čekání se paní vedoucí ukázala a po rozhovoru s dotyčným prodavačem mi právě on sdělil že mi vrátí peníze na účet protože nemají hotovost.
Paní vedoucí za celou dobu neřekla ani dobrý den, ani omlouváme se a dělala jako bych v prodejně ani nebyl. Připadal jsem si jako nikdo. Máme u vás několik paušálů, dva internety na doma a myslel jsem si že jsem pro vás plnohodnotný zákazník. Z chování p. vedoucí to ale vypadalo že ne.
IMEI / SN : 867811028130518
Reklamační protokol: 16600283/16O
Co se týká vrácení peněz tak mi nikdo nebyl schopen říct do kdy se tak stane, jen že je pošlete na účet. Prosím tedy o jejich zaslání co nejdříve.
Děkuji Marek
Dobrý den,
po telefonickém rozhovoru na lince Dtestu jsem se 13.7. vydal do prodejny O2 znova. Prodavač stále tvrdil své tak jsem se zeptal na vedoucího prodejny s kterým bych to mohl vyřešit. Po dvou hodinovém čekání se paní vedoucí ukázala a po rozhovoru s dotyčným prodavačem mi právě on sdělil že mi vrátí peníze na účet protože nemají hotovost.
Paní vedoucí za celou dobu neřekla ani dobrý den, ani omlouváme se a dělala jako bych v prodejně ani nebyl. Připadal jsem si jako nikdo. Máme u vás několik paušálů, dva internety na doma a myslel jsem si že jsem pro vás plnohodnotný zákazník. Z chování p. vedoucí to ale vypadalo že ne.
IMEI / SN : 867811028130518
Reklamační protokol: 16600283/16O
Co se týká vrácení peněz tak mi nikdo nebyl schopen říct do kdy se tak stane, jen že je pošlete na účet. Prosím tedy o jejich zaslání co nejdříve.
Děkuji Marek
Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření:
"Po několika návštěvách prodejny se mi podařilo odstoupit od smlouvy a peníze my byly zaslány na účet. Pojistnou smlouvu mi zrušili. Děkuji za rady a pomoc Marek"
Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme, neboť ve sporu bylo dosaženo požadovaného řešení.