Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
V květnu uprostřed faktury drobným pismem (faktura bývá konstantní a platím ji inkasem, tedy ji nectu) najednou byla navrzena změna tarifu pevne linky z Mini na udajne pro me výhodnější Na prijmu. Přitom jsem pevnou linku nepoužil 5 let a o2 mam jen na isdn internet a tv. Po dvou měsících přišla faktura o 200 kc vyšší. Povazuji to za nehoráznost. Už jsem si vyřídím změnu a pevnou zrušil, ale výpověď je dva měsíce. A ruseni se delalo pres overovani, telefony, dopisy, slozite.... Jak usmevne...
Nejde mu o ty dve stovky mesicne, ale o princip. Skutecne postupuji takto v pořádku?
Vim ze s nimi resite tarify na internet...
Diky T.Vala
Zda se mi to nefer, měli by za to pykat. Co by s tim dělala nějaká stara babička?
|
Tweet |
Operátor má právo změnit obchodní podmínky i stávajícím zákazníkům, musí je však o této změně informovat, a to nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny. Informaci je operátor povinen poskytnout způsobem, který si zvolil spotřebitel pro zasílání vyúčtování. Zákazník má však možnost smlouvu ukončit ke dni nabytí účinnosti změny dle § 63 odst. 3 zákona č. 127/2005, o elektronických komunikacích.
Pokud by operátor neinformoval účastníka řádně a včas, lze namítat neúčinnost změny obchodních podmínek. Ode dne, kdy se účastník o změně obchodních podmínek dozvěděl, začne běžet lhůta 1 měsíce, kdy má právo bez sankce vypovědět smlouvu ke dni nabytí účinnosti změn (po 1 měsíci). Do konce této doby by měly být účastníkovi účtovány částky dle posledních obchodních podmínek, nikoliv nových.
Pěkný den,
v návaznosti na zjednodušení nabídky tarifů jsme všechny naše zákazníky postupně převáděli na nové neomezené tarify Volání ČR a Volaní Svět. O této změně informujeme majitele služeb s dostatečným předstihem, aby mohl na tuto změnu reagovat a to pomocí vyúčtování za služby. V případě, že se změnou majitel před jejím provedením nesouhlasí, může od smlouvy odstoupit bez vystavení smluvní pokuty.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Znovu opakuji, že upozornění drobným písmem uprostřed faktury bylo neadekvátní. Faktury platím inkasem, platba je každý měsíc konstantní, tedy si faktury NEMÁM DŮVOD PROHLÍŽET a zkoumat, zda je na dvoustránkové faktuře někde o dvě řádky navíc. Tomu nerozumíte či máte takové zadání? Skutečně nejsem spokojen s tímto řešením, jsem přesvědčen, že v mém případě nedošlo k INFORMOVÁNÍ ZÁKAZNÍKA ŘÁDNĚ A VČAS. Jak je možné, že takto důležitou věc jako změna tarifu uděláte jen 2 řádky uprostřed faktury a když nabízíte jakoukoliv službu či službu svých partnerů, tak mi přijde SMS či e-mail? Jsem přesvědčen, že se postupovalo protiprávně a jak jsem již psal, chudáci starší lidé, kteří se nemají s kým poradit...
Stížnost znovu přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Pěkný den,
vyúčtování za služby je dokument, který je každý měsíc zasílán majiteli služby. Jak jsem již psal o změně informujeme s dostatečným předstihem, tak aby majitel služby mohl na změnu reagovat a to minimálně 30 dnů před provedenou změnou. Tato změna je v souladu se všeobecnými obchodními podmínkami.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček,
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení:
Komentář: To, že mi operátor napíše, že to je v souladu se smlouvou, to mi nepomůže. Není přece důležité, co je napsané ve smlouvě, která je nepřátelská vůči spotřebiteli. Není přece možné, aby o změně vyúčtování psali uprostřed A4 faktury (viz mé komentáře) a nenapsali mi ani SMS, což mi ale posílají, když mi nabízejí nové služby. To je nevyváženost a mrzí mě, že ani dTest s tím nijak nepracuje dále. Těch naštvaných lidí jsou dle mého tisíce, desítky se obrátili i na Vás. Nevěřím, že to je vše "v pořádku". Pokud je, tak mě mrzí, že jsem vůbec nějakou stížnost sepisoval.