Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#11475Klamavé ceny zboží na prodejně "Albert supermarket", Pardubice - Dubina

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 hodin 10 minut

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2016, před 8 lety

Tomáš Seidl

Znění stížnosti

Dobrý den!
Dnes jsem v podvečerních hodinách nakupoval v místním supermarketu Albert, který sídlí v Pardubicích ul. Jana Zajíce 717, 530 03.
A již po několikáté se mě, mým známým a přátelů podařilo nakoupit za zcela jiné ceny, než byli uvedeny na vystaveném zboží. Situace byla tak vážná, že nebylo možné rozeznat, které zboží je ve slevě, které teprve bude ve slevě. Tím chci říct, že zboží se pravidelně přeceňuje v průběhu dne před dnem následujícím, na které se daná cena zboží bude vztahovat.
Toto klamání spotřebitele je v tomto obchodě pravidelné. Ze jména ve dnech před změnou akčních cen.
Odpovědi na prodejně se nám dostávalo: "Já s tím nic dělat nebudu. Zboží buď to bylo ve slevě, nebo teprve bude! Zavolejte si vedoucí...". "My pracujeme jenom do 21:00!"



S pozdravem Tomáš


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, že se těmito věcmi zabýváte, doufám, že byste mohli prozkoumat i tento případ klamání spotřebitele.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2016 10:03, před 8 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.