Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#11477Klamaní zákazníků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 27 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2016, před 9 lety

Igor Zaťko

Znění stížnosti

Podle TV reklamy kde hlásí Masakr cen na Alza.CZ jsem neodeolal a mrknul jsem na nabídku.
Jako fanda videoher jsem zabrusil do této sekce.
Celkem mě zarazila tato nabídka.

https://www.alza.cz/gaming/ps4-call-of-duty-ghosts-d440439.htm?catid=18855147#recenze

Alza tuto hru (i jiné) nabizí za cenu 1 713,- (původní cena) udajně
takzvaná akce masakr cen ve slevě za 549,-

problém je v tom že tento produkt stojí normalně od 549 do 600 kč.(bez akce)

Takže kde je potom ten masakr cen?

Je tohle normální?
Působí to na mě maximalně jako klamání zákazníků


Produkt

Název_ Call Of Duty: Ghosts - PS4, Smyšlená cena u tohoto produktu, ůdajně v akci masakr cen


Požadované řešení

uvítal bych kdyby Alza psala skutečné ceny, nikoliv smyšlené!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2016 09:24, před 9 lety

Bezdůvodné vyvolání dojmu snížení ceny zboží ("masakr cen"), je protiprávní obchodní praktikou, pokud tato reklama neodpovídá skutečnosti. Zjištěné klamání spotřebitele o ceně prodávaných výrobků dle § 12 odst.2 písmeno d) je správním deliktem dle zákona o ochraně spotřebitele, za který může být ve správním řízení udělena dozorovým orgánem pokuta. Informace o ceně totiž nesmí vzbuzovat zdání, že cena byla snížena, i když tomu tak není.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2017 14:58, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.