Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Z důvodu prorušování smluvních ujednání jsem podal výpověď smlouvy
přes internetové bankovnictví. Někdy tam tomu říkají výpověď a někdy žádost, to bezdůvodně zamítli. Nic od nich nemám, jen ten blbej účet, kterej jim pořádně nefunguje. Proto jsem podal výpověď na papíře za dva měsíce nepřišla jakákoli odpověď. Napsal jsem tedy znovu, upozornil na předchnozí dokument a pro jistotu přiložil jeho kopii. Další měsíc uplynul a bez odpovědi, vše podáno osobně na jejich pobočce v Brně s potvrzením o převzetí.
Na své poboče/stánku mají málo kompetentní pracovníky, není přítomen nadřízený a nelze s nimi komunikovat. Vůbec nevím, kde se dovolám zrušení toho prokletého účtu, když vůbec nekomunikují. Vždyť reagovat na písemnou komunikaci je jejich zákonná povinnost.
Nechci s nimi nic mít, spousta tam toho funguje špatně...
Bankovní účet
Reagovat na písemnou výpověď dopisem nebo zrušením účtu.
|
Tweet |
V současné chvíli doporučujeme s bankou komunikovat písemnou formou, nejlépe formou doporučených dopisů s dodejkou, případně si lze na pobočce nechat potvrdit kopii písemné reklamace. Reklamaci může podat klient, pokud se domnívá, že banka nedodržela podmínky smlouvy nebo nesplnila nějakou povinnost vyplývající z právních předpisů.
Banka stanoví pro případ výpovědi smlouvy klientem následující postup: Při podání formuláře výpovědi na obchodním místě mBank bude podpis zdarma ověřen zaměstnancem mBank. Při podání formuláře korespondenční formou (poštou) musí být podpis úředně ověřen. Dle všeobecných obchodních podmínek banky lze využít pro uplatnění práva vypovědět smlouvu s mBank řádně vyplněný a podepsaný formulář,který je dostupný na internetových stránkách mBank www.mBank.cz. V příslušném formuláři je uvedena i adresa, na kterou je nutné výpověď ze smlouvy doručit.
Doporučujeme spotřebiteli si prostudovat i produktové podmínky, které se váží k příslušné smlouvě o vkladovém účtu, banka se na tyto podmínky odkazuje.
V případě, kdy by spotřebitel s písemnou reklamací služeb banky neuspěl, může se obrátit na Českou národní banku, jakožto nadřízený orgán.
Případně se může se svým sporem obrátit na kancelář finančního arbitra, jelikož dle ustanovení § 1 odst. 1 písm. a) zákona o finančním arbitrovi je finanční arbitr příslušný k rozhodování sporů mezi spotřebiteli a poskytovateli platebních služeb při poskytování platebních služeb, tedy i běžných účtů.
Kancelář finančního arbitra je možno kontaktovat na stránkách www.finarbitr.cz, kde může spotřebitel podat i návrh na zahájení řízení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.