Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 148 stížnostech.

#11480Šikana místo reklamací

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 29 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2016, před 9 lety

Jan Erbrt

Znění stížnosti

Dobrý den,
jsem více jak 15 let klientem Vodafone a vzpomínám na Oscara.
K mému telefonu (účtu) jsem měl přiřazené 2 telefony s tarifem "odepiš".
S Vodafonem mám dlouhodobé problémy, před rokem mi svévolně zdražil tarif téměř o 100%.Reklamace neřeší a zřejmě se mi pomstil a SIM kartu zablokoval. Od 4.12.2015 mi telefon nefunguje. Operátor nefunkční kartu popírá, ale novou mi za více než 6 měsíců neposkytl. Více než půl roku se na mne nikdo nedovolá !
Dále mi bylo již několikráte v minulosti naúčtováno 180,- Kč. Tato částka se nikde neobjeví a není jasné za co je. Není účtována k mému "hlavnímu" telefonu, ale vždy k telefonu na tarifu "odepiš", který používá můj syn a má nastaven volací limit 200,- Kč.
Tarif "odepiš" býval za 12,- Kč. Před časem však došlo ke zdražení na 49,- Kč. Což vnímám jako diskriminaci ostatních operátorů, protože pak na volání do ostatních sítí zbývá místo 188,- Kč jen 151,- Kč. (cena hovoru se nezměnila)
Tato diskriminace se dále projeví, pokud k tomuto telefonu si operátor svévolně naúčtuje 180,- Kč, neboť to volací limit vyčerpá a telefon lze používat jen do sítě Vodafone.
V červnu 2016 jsem uhradil jen skutečně provolané částky a čásku 180 Kč reklamoval. Operátor opět nezklamal. Včera mi zablokoval odchozí hovory ze zbylých dvou telefonů a opět nic neřeší.
Ve vyúčtování se mi znovu objevuje dalších 180,- Kč o kterých netuším za co to je. Zřejmě nějaká upomínka upomínky, kterou nikdo nikdy neviděl. Obávím se, že se operátoři "domluvii" a hodlají se nekorektně chovat všichni, aby nebylo kam "utéci" (viz. O2)


Požadované řešení

Omluva, okamžité odblokování telefonních služeb, finanční kompenzace
Změna přístupu ke klientovi.
Možnost reklamovat elektronicky bez jakýchkoliv obstrukcí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2016 07:07, před 9 lety

Pokud spotřebitel nesouhlasí s vyúčtováním od operátora je základním prostředkem obrany uplatnění reklamace vyúčtování ceny služby. Reklamaci je nutné uplatnit bezodkladně, nejpozději však do dvou měsíců ode dne obdržení vyúčtování, nedostává-li spotřebitel vyúčtování, pak do dvou měsíců ode dne poskytnutí služby. V uvedené lhůtě musí poskytovatel služby reklamaci obdržet. Operátor je povinen reklamaci vyřídit do jednoho měsíce, je-li nutná součinnost zahraničního provozovatele, pak platí lhůta dvouměsíční. O výsledku reklamace musí operátor spotřebitele prokazatelně informovat, jinak mu hrozí pokuta.

Doporučujeme z důvodů prokazatelnosti právního jednání uplatnit reklamaci písemnou formou a zaslání prostřednictvím pošty doporučeně s dodejkou či alespoň prostřednictvím internetového formuláře, kdy si předem spotřebitel zkopíruje odesílaný obsah a z následující stránky potvrzení o přijetí. Operátor informuje své zákazníky o právu podat stížnost/reklamaci, a to např. přes Reklamační formulář, který lze nalézt na https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint. Případně poštou na adresu: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.

I když reklamaci spotřebitel podá, musí zaplatit vyúčtovanou cenu, pokud se nerozhodne v jeho prospěch ještě před splatností. Český telekomunikační úřad na žádost účastníka může splatnost odložit, ale je třeba o odklad požádat. V případě, že poskytovatel služby elektronických komunikací reklamaci zamítne, má účastník možnost se obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.7.2016 17:31, před 9 lety

Hezký den, pane Ebrte,

na těchto stránkách nemáme možnost řešit konkrétní situaci na vašem telefonním čísle.

Pokud nesouhlasíte s účtovanými poplatky, doporučuji vám, abyste se obrátil na naše Reklamační oddělení, které vše prověří. Můžete to udělat na adrese https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint.

Obecně platí, že částka 180 Kč odpovídá upomínce za včas nezaplacené Vyúčtování - účtujeme ji tehdy, když ani přes naše upozornění nezaplatíte Vyúčtování, které již bylo splatné, takže vám pošleme písemnou upomínku.

Přeji vám pěkný den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.7.2016 13:30, před 9 lety


Jan Erbrt

Dobrý den,
odpověď operátora je naprosto nekompetentní, plete si i mé jméno. Letos jsem až do dnešního dne od Vodafone a.s. (operátora) žádnou písemnou upomínku nedostal, až dnes dostávám poštou upomínku - obyčejný dopis datovaný 18.7.2016, kde mi je upomínána úhrada 560,- Kč, která bude splatná zítra 22.7.2016.
Kromě "vyhrožování" o navýšení pohledávky o dalších 3.324,- Kč je uváděno, že tato pohledávka je zpoplatněna částkou 180,- Kč.
Takže za 180,- Kč mi je upomínána částka, která zatím nenabyla splatnosti.
Částka za telefonní číslo 608 262 481 ve výši 200,- Kč byla řádně uhrazena a zbylých 360,- Kč laskavě žádám odložit, dokud se nevysvětlí, za co to je ! Se zpoplatněním dnešní upomínky nesouhlasím a považuji to za neoprávněné obohacování.
Pokud Vodafone a.s. nechce reklamace řešit takto, tak by bylo vhodné, kdyby řešila reklamace podané elektronicky přes své webové rozhraní. Od 28.6.2016 jsem tak podal reklamaci již 3x a výsledek to stále nemá.
Nechápu, proč musí problém eskalovat do takových to extrémů, aby se vůbec řešil. Bohužel i v minulosti pokud jsem chtěl reklamaci vyřešit, musel jsem nezaplatit vyúčtování, protože uhrazené vyúčtování Vodafone a.s. jako reklamaci mi snad nikdy neřešila.
A to zde již neuvádím, že na všech 3 telefonech mám již 14 dní zablokované odchozí služby a telefony nefunkční ! (telefon 774 262 189 již od 4.12.2015)
Dále uvádím, že jsem se pře 3-mi roky s operátorem domluvil na mimosoudním odškodnění, částku vyfakturoval a doporučeně na adresu operátora odeslal. Ke dnešnímu dni mi faktura nebyla vrácena ani uhrazena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2016 11:22, před 9 lety

Jak bylo již uvedeno výše, operátor je povinen reklamaci vyřídit do jednoho měsíce, je-li nutná součinnost zahraničního provozovatele, pak platí lhůta dvouměsíční. O výsledku reklamace musí operátor spotřebitele prokazatelně informovat, jinak mu hrozí pokuta.

I když reklamaci spotřebitel podá, musí zaplatit vyúčtovanou cenu, pokud se nerozhodne v jeho prospěch ještě před splatností. Český telekomunikační úřad na žádost účastníka může splatnost odložit, ale je třeba o odklad požádat. V případě, že poskytovatel služby elektronických komunikací reklamaci zamítne nebo uplyne lhůtě pro vyřízení reklamace, má účastník možnost se obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.7.2016 12:23, před 9 lety

Dobrý den, pane Erbrte,

omlouvám se Vám za chybné oslovení v naší předchozí odpovědi.

Zjistila jsem, že jsme reklamace, které jste podal prostřednictvím našich webových stránek, nemohli řešit, protože nebyly ověřeny administrátorským heslem. Pokud si na svoje administrátorské heslo nemůžete vzpomenout, najdete návod, jak získat nové, v Centru péče na http://pece.vodafone.cz/app/answers/list/c/137,182/a_id/1071/.

Případně je možné reklamaci poslat poštou na naši adresu Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. V tom případě ověření heslem nahradí Váš podpis. Ale podle informací, které mám k dispozici, už v současnosti řešíte spor prostřednictvím ČTÚ.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.8.2016 23:20, před 8 lety


Jan Erbrt

Jelikož mi nebylo v minulosti reagováno na doporučené dopisy, řešil jsem situaci na Vaší prodejně v Trutnově, kde mi sdělili, že nejsou kompetentní věc řešit, ať to řeším přes mail pece@vodafone.cz. Na některé tyto maily nebylo reagováno, na některé přišlo sdělení, že reklamaci mám řešit přes webové rozhraní.
Sdělení, že není reklamace potvrzena administrátorským heslem je úsměvné, neboť toto heslo více než 10 let bylo 1937 (což stále uvádím) a nemohu za to, že bylo z Vaší strany změněno ! (já ho neměnil)
Veškeré mé stížnosti či reklamace jdou z mého "ověřeného" mailu a pokud trváte na podpisu, bylo by rozumnější než požadování nějakého nesmyslného číslo, které si můžete kdykoliv změnit umožnit podepsat stížnost kvalifikovaným certifikátem, který mám od roku 2005.
Věc řeším i přes dTest a stále mi tvrdíte, že reklamaci nemůžete řešit, protože nemůžete ověřit moji totožnost.
Co tedy po mne ještě chcete, abyste začali něco řešit ?
Sami nejste schopni doložit kdy a jak jste mi doručili upomínku. Vystavujete imaginární upomínky na dlužné částky, přitom tyto částky máte řádně uhrazené, vystavujete upomínky upomínek, upomínáte platbu před dobou splatnosti a účtujete si blokování telefonních čísel, které jsou z vaší stany několik měsíců nefunkční (774 262 189 - na toto číslo se mi od 4.12.2015 nikdo nedovolá).
To se stále domníváte, že i na dTest píše za mne někdo jiný a tudíž, že není nutné něco řešit ? Zároveň opakovaně žádám o odložení vymáhání nesmyslných finančních částek, dokud se nevysvětlí, co a proč mi účtujete. Veškeré služby spojené s voláním jsou Vám řádně hrazeny a nechápu, za co Vám dlužím. Dle sdělení ČSOB k datu vystavení imaginární upomínky ze dne 30.5.2016 jste částku ve výši 200,- Kč měli na účtu. Žádnou upomínku jsem však nedostal ! K podrobnému vyúčtování bohužel již nemám přístup a nevím, co a za co mám platit. V dalším období nejspíše účtujete novou upomínku neuhrazené upomínky, kterou jsem opět neobdržel a neviděl. Prostě "bordel".
Místo neustálého vyhrožování a šikanování s blokací telefonů by bylo rozumnější mi řádně vysvětlit co a proč mi účtujete a obnovit administrátorské heslo, které mi sdělíte do mailu erbrt@c-mail.cz.
Pokud ani výše uvedené nepovede k nápravě, obrátím se na orgány činné v trestním řízení, neboť nemám potřebu aby byli mé děti šikanovány ze strany Vodafone a.s. tím, že nemohou používat telefonní čísla za které řádně platím. Děkuji za vstřícnější přístup. Ing. Jan Erbrt

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2016 09:05, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.8.2016 10:31, před 8 lety

Hezký den, pane Erbrte,

je mi to líto, ale musím znovu zopakovat, že na stránkách třetích stran (v tomto případě dTestu) nemůžeme řešit konkrétní situaci na vašem zákaznickém účtu, proto vám zde nemůžeme v této situaci pomoci. Důrazně vám také nedoporučuji uvádět jakékoliv osobní údaje nebo dokonce hesla na stránky, které s Vodafonem nijak nesouvisí. Je to pro ochranu vašeho soukromí a vašich dat.

Pokud neznáte své administrátorské heslo, abyste reklamaci uplatnil on-line na https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint, můžete využít druhou možnost a poslat nám reklamaci s vlastnoručním podpisem. A to poštou na adresu Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.8.2016 17:27, před 8 lety


Jan Erbrt

Dobrý den,

pokud trváte na podepsání reklamace, měli byste umožnit klientovi formulář podepsat digitálně (kvalifikovaným certifikátem).

https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint/track/AvNU4wqWDv8S~eG7Glkc~yJpzf8qJy75Mv8S~zj~PP~b

Proč tomu tak není mi zatím vysvětleno nebylo.

Digitálně podepsanou reklamaci přikládám v příloze. Pokud i nadále budou mé reklamace ignorovány, obrátím se na orgány činné v trestním řízení.

Více zde již uvádět nebudu a považuji to za ztrátu času.

s pozdravem Erbrt

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2016 12:50, před 8 lety

Pokud společnost zabraňuje tomu, aby spotřebitel mohl uplatnit reklamaci, je vhodné se obrátit na Český telekomunikační úřad.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.8.2016 13:02, před 8 lety

Hezký den, pane Erbrte,

jinou zprávu pro vás opravdu nemám. Pokud chcete podat reklamaci, můžete to učinit podle platného Reklamačního řádu, to znamená písemně na adrese:

Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.

Děkuji za pochopení a přeji pěkný den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.9.2016 22:06, před 8 lety


Jan Erbrt

Dobrý den,
byla tedy učiněna opakovaná písemná reklamace. Odezva opět nulová.
SIM karta 774 262 189 mi vrácena nebyla a nebyla mi poslána ani nová SIM karta. Toto telefonní číslo nemohu od 4.12.2015 používat a nikdo se na mne nedovolá. Od prosince Vodafone a.s. tuto situaci neřeší !
Do internetové samoobsluhy mám stále jen omezený přístup, protože administrátorské heslo mi operátor "povýšil" na uživatelské a nové administrátorské heslo nesdělil. (to se děje od března 2016)
Telefonní čísla 608 262 463 a 608 262 481 mi operátor z neznámého důvodu od 11.7.2016 svévolně blokuje pro odchozí služby.
Za srpen 2016 si Vodafone a.s. naúčtovalo asi 600,-Kč (nemám přístup k podrobnému rozpisu vyúčtování) a přitom žádné telefonní služby neposkytuje.
Na žádost o odložení plateb, než se záležitost vysvětlí nereaguje.
Žádného vysvětlení se mi stále nedostává.
Od začátku září nás však obtěžuji "vymahači", kteří volají mým dětem a neustále něčím vyhrožují, přitom za telefonní služby řádně platím a platím i za služby, které poskytovány nejsou.
Co a proč si Vodafone navíc účtuje netuším a nesouhlasím, aby tyto platby se slučovaly s vyúčtováním telefonních služeb a dělaly nekorektní sankce tak, že se telefony nedají používat.
V příloze posílám doklad o úhradě paušálu za tel 608 262 481 (jiný paušál už nemám).
Dne 13.7.2016 jsem o pomoc žádal ČTÚ, ten bohužel zatím nereagoval.
Z výše uvedeného se domnívám, že jsem obětí šikany.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2016 09:44, před 8 lety

Stížnost znovu přeřazujeme na společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2017 13:35, před 8 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.