Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
objednala jsem si doručování zásilky 40290401182 na večerní doručení. Opět (už po třetí za sebou) toto nebylo akceptováno!!! Zásilka mi tedy jela domů, kde logicky nikdo nebyl. Normální člověk je dopoledne v práci. Nechala jsem to tedy poslat do práce. Jenže tam mi to má přijít až další den. Běda, jak ta zásilka přijede do práce večer, kdy už tam nikdo nebude!
Kdyby se to stalo jednou, že se člověk přehlédne a řeknou mi,ž e mi to doručí v ten den, kdy to má přijít, ale až večer, že se jen spletli, tak mě to nenaštve tolik, jako když řeším opět stejnou situaci a zpoždění zásilky, která měla být jako dárek. Už mě to fakt nebaví a leze mi to na nervy.
40290401182 číslo zásilky, Odesílatel: MUSIC CENTER v.o.s.
Doručení zásilky ve správný den doručení.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.