Počet nahlášených stížností: | 76 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení, u Českého mincovního obchodu jsem si objednal dvě mince, které jsem obdržel poštou. Následně jsem snad týden co týden dostával nabídky na dopropisy se zvýhodněnou cenou na různé mince. Na tyto nabídky jsem nereagoval. Byla mi zaslána mince Karlův most, kterou jsem si neobjednal, přičemž jsem byl v jednom z dopisů vyzván k uhrazení částky. Minci jsem zpět zatím nezaslal. Kontaktoval jsem Český mincovní obchod telefonicky a bylo mi sděleno, že jsem při prvotní objednávce nezaškrtl možnost dalších zásilek, a tak mi automaticky posílají tuto minci. Nyní mi po čase posílají upomínku na úhradu (na faktuře je uvedeno Karlův most, Karel IV. 1316 - 1378, Ampulka s pravým zlatem - vůbec nerozumím, proč toto všechno, nic jsem neobjednal) s tím, že neuhrazením bude záležitost předána právnímu oddělení.
Tímto se na Vás obracím s laskavou žádostí o pomoc při řešení nastalé situace? Mám minci poslat zpět? Jak postupovat, aby Český mincovní obchod po mně nepožadoval peníze a já s ním mohl ukončit kontakt?
Mnohokrát děkuji za radu a podporu
S pozdravem
Marek Budinský
Mince Karlův most. Na faktuře je uvedeno navíc Karel IV. 1316 - 1378, Ampulka s pravým zlatem
Uvítal bych a mou snahou je, aby po mně Český mincovní obchod již nepožadoval peníze i za cenu zpětného odeslání mince Karlův most a nadále mě přestal již navždy kontaktovat. Omluvu od Českého mincovního obchodu nežádám.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a bylo již ze strany společnosti plněno.
Pokud bylo smluvně ujednáno opakované zasílání zboží, má spotřebitel právo (v souladu s ustanovením občanského zákoníku o smlouvách uzavíraných distančním způsobem) odstoupit od každé jednotlivé zásilky ve 14 ti denní lhůtě. Zcela zrušit opakované zasílání je pak možné způsobem ujednaným ve smlouvě či obchodních podmínkách.
Vážený pane Budínsky,
faktura č. 002 (ze dne 26.4.2016) Vám byla odeslaná na základě Vaší písemné objednávky. Tuto objednávku máme u nás samozřejmě archivovanou.
V rámci této nabídky jste obdržel 2 ražby (1x ražba Karel IV. 1316-1378, 1x ražba Karlův Most). Toto zboží do dnešního dne nebylo uhrazeno a ani vráceno na naší adresu.
Dne 2.6.2016 a 14.6.2016 jste nám telefonicky sdělil (1x vaše matka), že zboží budete vracet zpět. Do dnešího dne jste bohužel takto neučinil.
Vaše informace o nezasílání dalších nabídek byla registrována.
Tímto Vás žádáme o kontakt naší společnosti, aby bylo možné záležitost řádně ukončit. Telefonicky se nám nepodařilo se s Vámi spojit.
Žádáme o kontakt na telefonním čísle 725 698 998/377 150 060 od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 hodin nebo na emailové adrese servis@mincovni-obchod.cz.
S pozdravem
reklamační odddělení ČMO
Vážení,
upřednostňuji komunikaci přes internetový server vasestiznosti.cz a uvítám, když mě přestanete kontaktovat přímo na můj osobní email.
Na moji emailovou adresu byl adresován email tohoto znění:
Místo: Plzeň
Datum: 29.07.2016
Zákaznické číslo 1261436
Vážený pane Budinský,
velice Vám děkujeme za Vaše sdělení, na které rádi odpovídáme.
S politováním bereme na vědomí zprávu o ukončení Vaší série.
Dovolujeme si Vás z naší strany informovat, že zasíláme pouze objednané zboží a reagovali jsme na Vámi uskutečněnou objednávku. Při prošetření této záležitosti vyšlo najevo, že k Vaší písemné objednávce se zároveň vázal i následný odběr celé edice. Pravděpodobně zde došlo jen k nedorozumění z Vaší strany.
Pokud si výrobek objednáte včetně „sběratelského servisu“ (viz obchodní podmínky), znamená to, že Vám budou automaticky zasílány další výrobky z této série. K ušetření poštovného a balného obsahuje Vaše první zásilka i další exemplář ze sbírky.
V případě, že si nepřejete aktivaci "sběratelského servisu", je nutné u písemných objednávek využít vyškrtnutí, u SMS objednávky doplnění textem a u telefonické objednávky výslovný nesouhlas.
Dodávky v rámci "sběratelského servisu" jsou zasílány každé tři týdny. Dodací lhůtu a hodnotu jednotlivých zásilek Vám můžeme individuálně dle Vašeho přání upravit.
Pokud se rozhodnete později o dokončení Vaší série, budeme Vám samozřejmě k dispozici.
Odstoupení od smlouvy je možné během 21 dnů po obdržení zásilky (viz obchodní podmínky). Pokud si přejete ponechat pouze část zásilky, zašlete formou složenky nebo bankovním převodem částku za ponechané zboží.
Pro dodržení lhůty postačuje včasné odeslání zboží nebo požadavku na vrácení. Vracenou zásilku nebo požadavek na vrácení je nutno odeslat společně s přiloženým zákaznickým listem na adresu:
ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD ®, P.O.Box 10, 300 71 Depo Plzeň 71
Tímto Vás žádáme o zaslání faktury č. 002 zpět na naší adresu.
Děkujeme za pochopení a jsme s pozdravem
Váš zákaznický servis
ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD®, značka HMK GmbH
Plovární 82/3 , 301 00 Plzeň - Jižní Předměstí
E-mail : servis@mincovni-obchod.cz
Pevná linka : 377 150 060
Mobilní č. : 725 698 998 ( Cena hovoru dle Vašeho tarifu)
Jak je vidno ze sdělení na email, je požadováno zaslání faktury, naproti čemuž ve výpovědi serveru vasestiznosti.cz Vás mám kontaktovat telefonicky.
Dovolím si uvést věci na pravou míru. Bohužel jsem si u Vašeho internetového obchodu objednal minci "Kde domov můj", kterou jsem uhradil částkou Kč 249,-Kč, viz faktura z 8.4.2016. Následně jsem objednal minci "Karel IV. 1316-1378" a uhradil částku Kč 199,-, viz faktura z 25.4.2016. Mince přišla, ačkoliv na fakutře figurují další položky "Karlův most" za Kč 1750,-, Ampulka s pravým zlatem za Kč 0,-, brožura "Svatý Václav" za Kč 0,-, exklusivní nabídka pro Vás za >neuvedeno< a Informace - Sběratelský servis za Kč 0,-, přičemž jsem z uvedeného výčtu obdržel minci "Kael IV. 1316-1378" a dále neobjednanou minci "Karlův most", nic jiného. Následně jsem obdržel upomínky k uhrazení částky Kč 2048,-.
Rád bych Vám dal tímto na vědomí, že budu komunikovat pouze a výhradně přes server vasestiznosti.cz. Rozumím, že dle Občanského zákoníku nejsem povinen uhradit finanční prostředky za neobjednané zboží a této možnosti bych také rád využil. Objednané zboží jsem uhradil a neobjednané zboží neuhradím. Je možné si je vyzvednout na mé soukromé adrese dne 5.8. v 15hod.
Dále se tímto na Vás obracím s laskavou prosbou o ukončení komunikace a zasílání mi jakékoliv korespondence včetně výhružných upomínek.
Serveru dTest - vasestiznosti.cz děkuji za dosavadní podporu.
Děkuji
S pozdravem
Marek Budinský
Místo: Plzeň
Datum: 03.08.2016
Zákaznické číslo 1261436
Vážený pane Budinský,
chceme upozornit na naší předchozí korespondenci. Zboží Vám bylo odesláno na základě Vaší písemné objednávky. Znovu Vám z kulančních důvodů nabízíme neuhrazené zboží zaslat zpět na naší adresu.
Vámi oznámená platba částky 199,- Kč nebyla u nás doposud registrována. Žádáme Vás o předložení platebního dokladu o provedené platbě.
Z technických důvodů vyzvednutí zásilky není možné.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
Reklamační oddělení ČMO
Vážení,
jsem ochoten opětovně uhradit částku Kč 199,-, sdělte mi prosím číslo účtu. Zároveň jsem ochoten odeslat neobjednané zboží zpět, sdělte mi prosím adresu.
Rád bych tímto však požádal o ukončení celé záležitosti, ukončení veškeré komunikace s Českým mincovním obchodem a ukončení zasílání mi jakékoliv korespondence na mou adresu.
Prosím o potvrzení souhlasu s tímto návrhem.
Děkuji
S pozdravem
Marek Budinský
Vážený pane Budinský,
dlužnou částku je možné uhradit na :
Český mincovní obchod
Raiffeisenbank a.s.
č.ú. 1121102665
kod banky : 5500
V.symbol : Vaše zákaznické číslo
Část zásilky o kterou nemáte zájem pošlete na adresu :
ČMO
Plovární 82/3
301 00 Plzeň – Jižní Předměstí
Dali jsme pokyn, aby Vám nadále nebyly zasílány žádné reklamní nabídky.
Mějte prosím pochopení, že všechny písemné nabídky, které se nacházejí již v tiskárně nebo jsou v oběhu nemůžeme zastavit jen pro jednoho zákazníka. Může se tedy stát, že obdržíte ještě některou z našich aktuálních nabídek v období 6-8 týdnů.
V případě dalších otázek a poradenství nás můžete kontaktovat na telefonním čísle 725 698 998/377 150 060
od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 hodin nebo na emailové adrese servis@mincovni-obchod.cz.
Věříme, že jsme Vám touto informací posloužili
S pozdravem a přáním pěkného dne
Váš zákaznický servis
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vážení,
částku jsem uhradil a spolu s ní odeslal na Vaši adresu neobjednané zboží. Zároveň od té doby neeviduji žádnou koresponednci stran Vašeho obchodu. Doufám, že tímto mohu považovat záležitost za uzavřenou a nebudu od Vás již vícekrát kontaktován. Prosím o potvrzení, že tomu tak skutečně je.
Děkuji
S pozdravem
Marek Budinský
Vážený pane Budinský,
tímto potvrzujeme, že stav Vašeho účtu je vyrovnán.
Vaše zákaznické číslo bylo zablokováno.
Věříme, že jsme Vám touto informací posloužili .
S pozdravem a přáním pěkného dne
Váš zákaznický servis
Hodnocení: