Počet nahlášených stížností: | 84 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zboží nebylo dodáno ve stanoveném termínu, informovala jsem se písemně, zda bude zboží dodáno, žádná reakce, po opětovné urgenci mi bylo oznámeno, že ukončili spolupráci s dodavatelem, že je nutné učinit novou objednávku. Z toho důvodu jsem žádala vrácení peněz, opět žádná komunikace. Po opětovném kontaktu mi sdělili, že reklamace byla uznána a peníze vrátí nejpozději do 30 dní, ale před uplynutím této lhůty jsem se připomněla, že očekávám vrácení platby do týdne, žádná zpětná vazba po týdnu nebyla, opět jsem psala email, na který mi bylo odpovězeno, že peníze budou klientům vracet až po novém roce, až vyhrají spor s jedním dodavatelem. Obrátila jsem se přímo na ČOI, nevím zda bude zpětná reakce, nebo jak dlouho to bude trvat, ale finanční částku ve výši 4990 kč chci obdržet zpět v co nejkratším termínu.
Nebeslev je slevový portál, přes který jsem zboží objednávala, nejprve jsem jednala s dodavatelem o vrácení peněz, reakce byla též po delší době, s vrácením peněz jsem se měla obrátit právě na nebeslev.
Byla objednáva vibrační plošina za částku 4990 kč.
Chtěla bych získat zpět finanční částku v plné výši, kterou jsem uhradila za nedodané zboží, v tomhle téžké rozhodovat, jak by měla vypadat reakce, snažím se veškerými prostředky, abych tu částku obdržela zpět.
|
Tweet |
V případech, kde je jednou ze smluvních stran slevový portál, je zásadní, kdo byl poskytovatelem služby. Pokud slevový portál vystupuje pouze jako zprostředkovatel, může spotřebitel svůj nárok uplatnit u poskytovatele služeb.
Pokud došlo k odstoupení od kupní smlouvy, má prodejce povinnost ve lhůtě přiměřené vyplatit spotřebiteli zaplacené finanční částky. V případě, že tak neučiní, je v prodlení.
Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.
Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.
Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.
Hodnocení: