Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 8.4. 2016 jsem se zaregistrovala u seznamky be2 v akci zdarma a následně jsem nikdy nemohla službu ani nabídku k seznámení využít,protože mi nebylo zasláno potvrzení o členství . Opakované přihlášení mailovou adresou a Součástí registrace inzerované bylo také uhrazení částky 149,- Kč.
Žádné další nabídky ani informační maily mi nebyly zaslány ani potvrzení členství, proto jsem toto považovala za ukončení smlouvy o poskytování služeb ze strany be2, službu jsem uhradila a nebylo mi umožněno ji nijak využít.
Službu kterou jsem si zaplatila nebylo možné využívat, což považuji za porušení podmínek smlouvy z vaší strany a smlouvu jako takovou za neplatnou.
29.6.2016 mne kontaktovala obyčejným dopisem firma Intrum Justitia s.r.o., o uhrazení dlužné částky 84 Euro za služby seznamky be2.
O službě mám k dispozici pouze "První upomínkový dopis" firmy Intrum Justitia s.r.o.
Žádám o oficiální ukončení nefunkčního smluvního vztahu s firmou be2 a další nevymáhání platby.
|
Tweet |
Pokud jde o vymáhání dluhu exekučně, lze takto postupovat jen na základě řádného exekučního titulu. To znamená, že by nejprve muselo proběhnout soudní řízení, ve kterém by bylo třeba prokázat existenci dluhu. Soud by pak pravomocným a vykonatelným rozsudkem musel spotřebitelce uložit povinnost dluh ve stanovené výši uhradit. Exekuci mohou provádět pouze soudní exekutoři nebo soudní vykonavatelé. Oproti tomu inkasní agentury v ČR nemají žádné zákonné pravomoci (uvedená společnost tedy nemůže vést exekuci).
Byl-li uzavřen zpoplatněný smluvní závazek, je možné jej ukončit výpovědí. Výpověď musí být učiněna minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy. Není-li tomu tak, závazek se automaticky prodlužuje o dobu dohodnutou při objednávce, kterou je pak nutné celou uhradit. Dle všeobecných obchodních podmínek předmětné společnosti je třeba podat výpověď písemnou formou, pouhé vymazání profilu nepostačí.
Pozornost je třeba věnovat tomu, že společnost má ve všeobecných obchodních podmínkách automatické prodlužování smlouvy o stanovenou dobu, dokud spotřebitel službu nevypoví.
Výpověď je tedy nutné společnosti doručit minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl smluvní závazek sjednán. Pokud spotřebitel nesouhlasí s prodloužením původního závazku, musí společnosti doložit, že svou výpověď společnosti adresoval minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl původní závazek sjednán.
Výpověď lze podat i formou emailu na uvedené adrese zakaznickyservis@be2, avšak je vhodné z důvodu předběžné opatrnosti připojit k tomuto emailu formou přílohy i podepsanou naskenovanou výpověď zpoplatněného smluvního vztahu. Dle smluvních podmínek společnosti klient ve své písemné výpovědi čitelnou formou uvede své plné jméno, zemi, v rámci které služeb be2 využívá, svou e-mailovou adresu, zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno.
Pokud služba nebyla poskytována ve sjednané kvalitě a spotřebitelce bylo znemožněno využívat tuto službu, byla smlouva porušena podstatným způsobem a spotřebitelka by měla právo od smlouvy odstoupit. Za podstatné porušení smlouvy se považuje porušení povinností takovým způsobem, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. Bylo-li odstoupeno od smlouvy, ruší se závazek od počátku.
User ID: b54f4d7075b3c2ff9a563d79
Dobrý den,
Váš klient si ke dni 08.04.2016 u be2 předplatil 1 měsíční VIP/ Prémiové členství v celkové ceně 149 Kč.
Dle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) je členství po vypršení své platnosti prodloužené o X měsíční VIP/ Prémiové členství v ceně 2247 Kč.
Uvedené informace jsou též součástí platebních stránek a dokladu o realizaci úhrady (tento doklad byl po realizaci platby zaslaný na emailovou adresu, pod kterou se Váš klient na stránce be2 zaregistroval).
Dle VOP je prolongace členství zrušená v případě, že je Výpověď zaslaná nejpozději 4 dní před datem vypršení platnosti členství.
Datum vypršení platnosti členství je uvedené na dokladu o úhradě a v uživatelském profil u klienta.
Dle VOP musí být Výpověď zaslaná prostřednictvím FAX-u, dopisu či jako příloha emailu.
Našim klientům je k dispozici online proces realizace Výpovědi, kterého součástí je také několik jednoduchých dotazů, souvisících s důvodem realizace Výpovědi a nabídka alternativních možností členství.
Ke konci výpovědního procesu je vygenerovaný Výpovědní formulář, který klient vytlačí, podepíše a zašle be2 dle uvedených pokynů.
Dle VOP je v případě, kdy klient své členství řádně nevypoví a neuhradí příslušný členský poplatek, platba ze strany be2 požadovaná. Klienti jsou následné informovaní, že pokud nebude platba z jejich strany realizovaná, bude případ předán k řešení společnosti pro vymáhání dlužných poplatků.
V případě, že nám ze strany Vašeho klienta nebude zprostředkované potvrzení o včasném zaslání Výpovědi, je potřebné v zájmu realizace úhrady dlužného poplatku kontaktovat vymáhací společnost.
Věříme, že výše uvedené informace zodpověděli všechny Vaše dotazy, v případě jakýchkoliv dalších dotazů nás však prosím neváhejte kontaktovat opětovně.
Dobrý den,
reakce společnosti be2 je všeobecná a neodpovídá na můj konkrétní případ:
Registrace a vytvoření profilu zdarma, PLATBA 149,- Kč dne 11.4.2016 na měsíční VIP členství.Následně žádné mailové ani písemné potvrzení o platbě
nebo informační dopis o existenci VIP členství.
Dne 29.6.2016 zaslání upomínkového dopisu firmou Intrum Justitia s požadavkem
úhrady dlužné částky.
MOJE ŘEŠENÍ
1)13.7. podání stížnosti na be2 prostřednictvím dTestu.
2)13.7. jsem zákaznický servis dotazovala, proč mi účtuje dlužnou částku za prodloužení smlouvy, když mi nikdy žádnou formou nepotvrdila existenci VIP členství a služba nebyla nikdy využívána pro technickou nefunkčnost.
Be2 14.7. prostřednictvím zákaznického servisu odpovědělo, že na mnou
uvedené mailové adrese není evidován žádný Premiový účet.
Na základě toho jsem reagovala 14.7. žádostí o zrušení VIP členství, profilu a vyřazení osobních údajů z databáze viz. Příloha 1.
Odpověď byla, že pro identifikaci platby a přiřazení k mému jménu mám dodat potvrzení o platbě z banky , společně s referenčním číslem z upomínkového mailu. Požadované jsem dodala s poznámkou, že mi žádný upomínkový mail nebyl zaslán a dokládám tedy referenční číslo od fy Intrum Justitia viz. Příloha 2
Nyní čekám na odpověď zákaznického servisu na svoji žádost o odstoupení
od smlouvy.
Prosím o vyjádření dTestu, zda mám šanci na základě uvedených skutečností
na zrušení závazku vůči be2 a odstoupení od smlouvy pro její neplnění.
Děkuji.
S pozdravem
L.Mezírková
Společnost by musela prokázat, že spotřebitelce umožnila službu využít. Pokud služba nebyla ze strany společnosti poskytnuta, jedná se o podstatné porušení smluvní povinnosti a spotřebitelka by v takovém případě měla právo na odstoupení od smlouvy.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
b54f4d7075b3c2ff9a563d79
Dobrý den,
děkujeme za Váš email.
Naše záznamy ukazují, že jste k datu 08.04.2016 objednali a uhradili (s použitím emailové adresy l.mezirkova@seznam.cy ) VIP členství na období: 1 měsíc(e/ů).
Pokud jste se zaregistrovala pod nesprávnou emailovou adresou, nebo jste v emailové adrese udělali chybu, bylo třeba kontaktovat naše zákaznické centrum, které by Vám ochotně asistovalo s nápravou.
Mějte prosím na paměti, že jste v rámci procesu registrace souhlasila s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami (VOP). VOP jasně ustanovují, že Vaše VIP členství bude - v případě, že včas a řádně nevypovíte jeho automatickou prolongaci - automaticky prodloužené.
Na skutečnost, že je členství automaticky prodlužováno, je každý člen upozorněn taky na stránce s volbou objednávaného produktu (viz prosím přiložený Screenshot).
Jelikož nebylo Vaše VIP členství včas a řádně vypovězené - nejpozději 4 dny před datem vypršení hrazeného období, bylo toto v souladu s VOP prodloužené.
Z naší strany žel nebylo možné získat poplatek za poslední období platnosti Vašeho VIP členství. Mějte prosím na paměti, že jste s námi vstoupili do závazného obchodního vztahu
Váš případ byl již předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dlužných poplatků.
V případě jakýchkoliv dotazů spojených s úhradou tudíž prosím kontaktujte přímo Vymáhací společnost,
S pozdravem,
Dobrý den,
jak jsem již opakovaně uvedla, služba mi nebyla
poskytnuta. Po zdlouhavé komunikaci s firmou
Be2 bylo zjištěno, že jsem měla chybně zaregistrovanou
mailovou adresu místo l.mezirkova@seznam.cz byla registrace
provedena na adresu l.mezirkova@seznam.cy
Domnívala jsem se, že k registraci nedošlo a proto jsem
automatické prodloužení nemohla zrušit.
Každý běžný program, pokud je to zadáno, umí rozpoznat
chybnou mailovou adresu, pokud firma Be2 toto neumí,
žádám tímto o uznání "opožděné" výpovědi a nepožadování
dlužné částky. Vzhledem k tomu, že dalším možným kontaktem
byla moje adresa, bylo možné ze strany Be2 mi doručit
potvrzení registrace poštou, jak učinila vymahačská firma
Intrum Justitia.
Odstoupení od smlouvy jsem učinila 14.7.2016 a dosud mi nebylo
potvrzeno ze strany Be2 přijetí a ukončení dle mého názoru
neexistujícího smluvního vztahu.
S pozdravem
L. Mezírková
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
b54f4d7075b3c2ff9a563d79
Není v naší odpovědnosti, pokud zákazník chybně vyplní své údaje, nebo udělá chybu při registraci. Přímo po platbě předplatného je zákazník přímo vázán podmínkami členství a souhlasí s plněním podmínek. Z daného důvodu Vám není možné udělat žádnou nabídku.
Hodnocení: