Společnost


Nordic Telecom s.r.o.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

64%
36%
Toto skore je založeno na 14 stížnostech.

#11493Nelze zrušit smlouvu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2016, před 9 lety

Gabriela Klamtová

Znění stížnosti

Dobrý den,
mojí osmdesátiletou babičku navštívila jakási paní Přibylová a nabízela babičce novou pevnou linku jen za 300 Kč. Řekla babičce, že se diví,že má stále starou pevnou linku a že jí to už dávno měli vyměnit za novou. Babička jí řekla, že má stále smlouvu s firmou Český telecom a na to jí paní Přibylová řekla,že se o to nemusí starat, že se o to postará. Současně řekla babičce, že jí zavolá někdo z firmy Air telecom a že má na všechno říkat jen ANO. Paní Přibylová dala mé babičce na sebe telefon, aby jí babička mohla zavolat kdykoli bude mít nějaký problém. Babička chtěla později smlouvu s firmou Air telecom zrušit a volala tedy na číslo paní Přibylové, která je prý z Kamenického Šenova, ale ta však byla nedostupná i po opakovaném volání. Babička tedy psala doporučený dopis firmě Air telecom do Prahy, že chce tuto pevnou linku zrušit. Napsali babičce, že jí to tedy ruší. Babička stále platí každý měsíc firmě Air telecom více než 200 Kč a ani neví za co. Nevíte prosím Vás co máme teď dělat? Děkuji za odpověď.


Produkt

BEZDRÁTOVÝ CDMA TELEFON OLIVE V-FC9300


Požadované řešení

Přejeme si úplně zrušit smlouvu s firmou Air Telecom a.s. a požadujeme vrácení peněz, které byly poslané babičkou po zrušení smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2016 10:42, před 9 lety

Odstoupení od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory podnikatele, může být realizováno ve lhůtě 14 dnů od předání informací dle § 63 odst. 1 zákona o elektronických komunikacích - informace, které musí být součástí smlouvy o poskytování veřejně dostupné služby elektronických komunikací (musí být účastníkovi poskytnuty v písemné nebo textové podobě).

Dle § 1820 odst. 1 písm. f) občanského zákoníku musí být spotřebiteli poskytnuty informace o podmínkách, lhůtách a postupech pro uplatnění tohoto práva, jakož mu musí být dán i formulář pro odstoupení od smlouvy. Není nám známo, zda byl formulář spotřebitelce předán. Nebyla-li spotřebitelka poučena o právu odstoupit od smlouvy v souladu s § 1820 odst. 1 písm. f) občanského zákoníku (tedy i v případě, pokud spotřebitelce nebyl dán formulář pro odstoupení od smlouvy), může spotřebitelka od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne počátku běhu lhůty pro odstoupení. V takovém případě by mohl být projev vůle projevený spotřebitelem směřující k ukončení smlouvy posouzen jako odstoupení od smlouvy v této dodatečné lhůtě. Právní jednání se posuzuje podle svého obsahu. Pokud tedy právní jednání směřovalo k ukončení smlouvy a spotřebitelka nebyla řádně poučena o právu na odstoupení, je nutné dát přednost této formě ukončení smlouvy.

Po uplynutí této lhůty lze však smlouvu vypovědět nebo ukončit závazek dohodou.

Využil-li podomní prodejce při uzavírání smlouvy klamavých praktik, spotřebitelka může podat podnět Českému telekomunikačnímu úřadu, který je dozorovým orgánem a také může rozhodovat spory mezi poskytovatelem služby a spotřebitelem, pokud se týkají práv a povinností stanovených zákonem o elektronických komunikacích.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.7.2016 13:20, před 8 lety

Vážená paní Klamtová,

dle ověřených informací, má u nás zákaznice (majitelka služby) aktivní pevnou linku s tarifem U:fon MINI za 199 Kč měsíčně. Tarif obsahuje 30 volných minut do pevných síti, 20 minut do sítí mobilních a jako bonus má od nás zákaznice dalšich 20 minut do všech sítí v ČR. Služba je aktivní od 12. 5. 2014. U zákaznického účtu jsme dále evidovali 2 mobilní telefony, které zákaznice nevyužívala a z toho důvodu jsme jí nabídli možnost bezplatného ukončení, o kterém jsme ji informovali dopisem dne 13. 5. 2015. V dopise jsme uvedli informaci, že ukončení se netýká služby U:fon MINI, ale pouze mobilních telefonů. Tento dopis se nám vrátil se žádostí o ukončení a podpisem majitelky služeb. Ukončení se uskutečnilo dne 1. 7. 2015 a téhož dne jsme zákaznici zaslali písemné vyjádření, ve kterém jsme ji informovali, že služba U:fon MINI zůstává v platnosti.

Pokud zákaznice žádá o ukončení pevné linky, je nutné zaslat novou písemnou výpověď na kontaktní adresu: Zákaznické centrum Air Telecom, P. O. BOX 116, 13011, Praha. Služba je aktuálně bez závazku a po přjetí výpovědi bude ukončena po uplynutí výpovědní lhůty bez sankcí. V případě, že byla ze strany zákaznice zaslána výpověď, požádám Vás o zaslání kopie podacího lístku na email info@airtelecom.cz, abychom mohli službu ukončit.

S pozdravem

Lenka Sladová
Ombudsman společnosti

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2016 11:17, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2016 15:03, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.