Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#11496Klamání zákazníků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2016, před 9 lety

Pavel Jurányi

Znění stížnosti

Alza.cz deklaruje nově,že má otevřeno NONSTOP.Tak neřešil jsem,kdy příjdu na pobočku v Holešovicích(hlavní),která jsou jak mi bylo vysvětleno stejně v 20h uzavírají a prý musím na noční výdej.Ovšem ja přišel 20.01h a ještě obsluhovali zákazníky,ale mě už obsloužit nechtěli i když by moje návštěva zabrala cca 30s.Dobře to bych ještě zkousnul a tak jsem šel na noční výdej,kde jsem se záhy dozvěděl,že bude zpoplatněn 49kč což považuji za nehoráznou drzost a hlavně se o tom poplatku za noční výdej nikde nedozví zákazník!!!To považuji za klamání zákazníků.


Produkt

Noční výdej


Požadované řešení

Udělení pokuty OD ČOI za klamamání zákazníků a za zneužití dominatního postavení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2016 09:08, před 9 lety

Společnost na webových stránkách internetového obchodu https://www.alza.cz/prodejna-praha-7-holesovice-595.htm informuje spotřebitele následujícím způsobem o ceně služby nočního výdeje zboží: "Od 20:00 do 8:00 je otevřen pouze noční výdej. Cena 49 Kč."

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.7.2016 10:10, před 9 lety

Vážený pane Jurányi,

mrzí mě vzniklé nedorozumění.

Z Vaší zprávy si nejsem jistá, kde jste na naši novou službu Nočního výdeje narazil, informace k němu uvádíme na našich stránkách https://www.alza.cz/nocni-vydej-v-holesovicich-art17344.htm, kde o ceně služby nemůže být pochyb.

Stejně tak v případě vytváření objednávky s vyzvednutím na pobočce Holešovice, dáváme zákazníkům předem na výběr, jestli o tuto službu mají zájem a cena 49 Kč je zde hned také uvedena. Printscreen této nabídky přikládám do přílohy. Je jen na zákazníkovi, jestli je pro něj tato služba atraktivní a vybere si ji. Službu navíc umožňujeme i dokoupit dodatečně - víme, že ne vždy vyjde časově vše podle plánu, takže si svůj výběr zákazník může rozmyslet. Cena služby zůstává stejná, jako když nám ji předem ohlásíte - 49 Kč.

Je možné, že došlo k nedorozumění v souvislosti s naší probíhající marketingovou kampaní, která zmiňuje další naši unikátní službu - zákaznickou podporu 24/7. Toto se však týká telefonické a emailové podpory, kterou nově provozujeme i přes noc narozdíl od jiných společností, nejedná se o celkový noční provoz prodejen.

Je mi líto, pokud ve Vás průběh vyzvednutí objednávky vyvolal takový dojem, pravidla a řád však mají smysl a pokud prodejna zavírá v 20:00, zákazníky, kteří přijdou po této době již nemůžeme obsloužit v rámci standardního výdeje. Věřím, že v této velmi nadstandardní službě Noční výdej najdete v budoucnu pozitiva, která se jejím prostřednictvím snažíme našim zákazníkům předložit.

Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2016 19:09, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2016 16:49, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.