Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Alza.cz deklaruje nově,že má otevřeno NONSTOP.Tak neřešil jsem,kdy příjdu na pobočku v Holešovicích(hlavní),která jsou jak mi bylo vysvětleno stejně v 20h uzavírají a prý musím na noční výdej.Ovšem ja přišel 20.01h a ještě obsluhovali zákazníky,ale mě už obsloužit nechtěli i když by moje návštěva zabrala cca 30s.Dobře to bych ještě zkousnul a tak jsem šel na noční výdej,kde jsem se záhy dozvěděl,že bude zpoplatněn 49kč což považuji za nehoráznou drzost a hlavně se o tom poplatku za noční výdej nikde nedozví zákazník!!!To považuji za klamání zákazníků.
Noční výdej
Udělení pokuty OD ČOI za klamamání zákazníků a za zneužití dominatního postavení.
|
Tweet |
Společnost na webových stránkách internetového obchodu https://www.alza.cz/prodejna-praha-7-holesovice-595.htm informuje spotřebitele následujícím způsobem o ceně služby nočního výdeje zboží: "Od 20:00 do 8:00 je otevřen pouze noční výdej. Cena 49 Kč."
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Vážený pane Jurányi,
mrzí mě vzniklé nedorozumění.
Z Vaší zprávy si nejsem jistá, kde jste na naši novou službu Nočního výdeje narazil, informace k němu uvádíme na našich stránkách https://www.alza.cz/nocni-vydej-v-holesovicich-art17344.htm, kde o ceně služby nemůže být pochyb.
Stejně tak v případě vytváření objednávky s vyzvednutím na pobočce Holešovice, dáváme zákazníkům předem na výběr, jestli o tuto službu mají zájem a cena 49 Kč je zde hned také uvedena. Printscreen této nabídky přikládám do přílohy. Je jen na zákazníkovi, jestli je pro něj tato služba atraktivní a vybere si ji. Službu navíc umožňujeme i dokoupit dodatečně - víme, že ne vždy vyjde časově vše podle plánu, takže si svůj výběr zákazník může rozmyslet. Cena služby zůstává stejná, jako když nám ji předem ohlásíte - 49 Kč.
Je možné, že došlo k nedorozumění v souvislosti s naší probíhající marketingovou kampaní, která zmiňuje další naši unikátní službu - zákaznickou podporu 24/7. Toto se však týká telefonické a emailové podpory, kterou nově provozujeme i přes noc narozdíl od jiných společností, nejedná se o celkový noční provoz prodejen.
Je mi líto, pokud ve Vás průběh vyzvednutí objednávky vyvolal takový dojem, pravidla a řád však mají smysl a pokud prodejna zavírá v 20:00, zákazníky, kteří přijdou po této době již nemůžeme obsloužit v rámci standardního výdeje. Věřím, že v této velmi nadstandardní službě Noční výdej najdete v budoucnu pozitiva, která se jejím prostřednictvím snažíme našim zákazníkům předložit.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.