Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11498Upomínka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2016, před 9 lety

Maria Vrabelova

Znění stížnosti

Dobry vecer pred niekolkymi tyzdnami som zrusila pisomne zmluvu. Vsetko ako som objednala tak som aj vratila spät.Asi pred dvomi dnami mi dosla upomieka o zaplateni neuhradenej sumy 3,90 a za upomienku 5eur.,spolu 8,90eur ktoru by som mala zaplatit. Pytam sa ak som zrusila pisomne zmluvu musim zaplatit tuto upomienku ak nevyuzivam/ nemam /ich tovar.Dakujem za skoru odpoved


Produkt

holiaci strojcek pre panov


Požadované řešení

nechcem mat s touto neznamou firmou nic spolocne


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2016 08:36, před 9 lety

Pokud spotřebitelka zaslala doporučený dopis s odstoupením od smlouvy a doručeným zbožím na adresu společnosti Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2 a má uschovaný lístek od pošty a nejlépe i kopii dopisu, měla by mít dostačující důkaz, že smlouvu zrušila. Právní jednání se posuzuje podle svého obsahu. Z dopisu by tedy mělo být patrné, že si přeje odstoupit od smlouvy a tedy zrušit veškeré objednávky. Pokud tomu tak je, měl by být dopis dostačující. Nicméně pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, obě strany jsou povinny si vrátit vše, co plnily. Spotřebitel je tedy povinen vrátit společnosti první balíček, který od nich obdržel.

Spotřebitelce by měla zůstat kopie dopisu s odstoupením od smlouvy a lístek od pošty. Tím bude mít důkaz, že od smlouvy odstoupila a smlouva je zrušená.

Pokud spotřebitelka výše uvedeným způsobem odstoupila od uzavřené kupní smlouvy po telefonu může jakékoli upomínky ze strany podnikatele ignorovat.

Spotřebitelce bychom doporučili písemně nejlépe doporučeně s dodejkou požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2016 21:03, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.