Počet nahlášených stížností: | 74 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pozaduji okamzite navraceni 12 570Kc ktere jsem zaplatil za zmetecne navrzeny vyrobek nazvu: Pračka Samsung Eco Bubble WF80F5E0W4W/LE ktery nepere pradlo, nebot pouziva nedostatecne mnozstvi vody ("pere" v 1L vody 8kg pradla, to je odporne!) Pradlo od zacatku pouzivani zmetku "pracky"Samsung velmi silne zapacha a nedokaze vyprat ani lehkou spinu jako (prach, pot, atd)
Tato "pracka" by mela okamzite byt stazena z trhu aby se predeslo , dalsimu prodeji vadne navrzeneho, zmetecneho vyrobku a tim sproste okradani verejnosti!
NEJHORSI HODNOCENI ZMETKU SAMSUNG V DEJINACH PRACEK!
https://www.consumeraffairs.com/homeowners/samsung_washer.html?page=17
Desitky NOVE zakoupenych kusu stale s dvouletou a ctyrletou zarukou "pracky" Samsung Eco Bubble jsou v inzeratech po cele Ceske Republice na prodej za 2000Kc nebot se tohoto zmetku nemohou lide zbavit ani za darmo!
https://www.bazos.cz/search.php?hledat=SAMSUNG+PRACKY&rubriky=www&hlokalita=&humkreis=25&cenaod=&cenado=&Submit=Hledat&kitx=ano
26.8.2015 jste mi poslali technika ktery jako idiot opakoval co ho na skoleni Samsung ucili, pouzit jiny praci program a jiny praci prostredek. Tohle zkousejte na Ceske zakazniky!
Dam vam 7 denni lhutu to znamena do 20/07/2016 na prevedeni 12 570Kc na muj ucet: 271483462/0300 a odvoz vaseho zmetku. Pokud tak neucinite, budeme jenom radi a zahajime soudni process proti vasi firme. Ztraty na vasi strane budou minimalne 50 nasobek ceny vaseho zmetecneho produktu.
PS: Vase reklama by mela znit: Varovani Nekupujte Pracky Samsung Eco bubble!!! Pracky spini, zapiraji pradlo, pradlo po vyprani Pachne priserne i po vyprani v 95 stupnich Celsia. Pracky nepouzivaji dostatek vody. Kdyz pracku reklamujete po 5 dnech od zakoupeni a chcete vratit penize za zmetecne navrzeny produkt tak mate smulu, nic vám nevrati, akorat vám poslou navedeneho technika od Samsung který ma za ukol vám zdelit že pracka je naprosto v poradku a spinave a smradlave pradlo po vyprani je take v poradku a že mate zkusit jiny program. Druh takoveho podvodu jsem uz dlouho nezazil!!! Stovky inzerátu na nove zakoupene pracky Samsung Eco bubble s dvou az ctyrletou zarukou zaplavuji celou Ceskou republiku, lide se smejdu novych pracek Samsung nemohou zbavit ani za 2000kc!!!!!
Pračka Samsung Eco Bubble WF80F5E0W4W/LE
Pozaduji okamzite navraceni 12 570Kc ktere jsem zaplatil za zmetecne navrzeny vyrobek nazvu: Pračka Samsung Eco Bubble WF80F5E0W4W/LE
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat po prodávajícím nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo na dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Vadnou věc je tedy vhodné reklamovat. Spotřebitel může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání.
Rozhodl-li prodávající o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.