Společnost


NET arena s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11509Firna nereaguje na opakované reklamace internetového připojení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 27 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2016, před 8 lety

Libor Urban

Znění stížnosti

Mám zaplacen internetový tarif 25/5 Mbit/s. Od počátku roku jsem provedl stovky měření, kdy v cca 40% nedodává firma rychlost, kterou ve smlouvě garantuje (60%). Jsem nucen téměř denně kontaktovat technickou podporu, aby problém řešila (občas i úspěšně). Poslal jsem i reklamaci (2x) s výpisem měření a návrhem přiměřené slevy. Na tyto firma nikterak nereagovala. Když jsem dnes opět volal na technickou podporu, bylo mi na přímou otázku, zda vůbec umí dodat to, za co si nechávají platit sděleno, že mi smluvně garantovanou rychlost nejsou schopni dodat, nicméně nepadl žádný návrh řešení. Nakonec mi technik řekl, že mám kecy(sic!), zavěsil a od té doby mi nebere telefon. Na maily firma rovněž nereaguje.


Produkt

internet tarif manažer 30Mbps


Požadované řešení

poskytnutí přiměřené slevy ideálně dle mého návrhu z reklamace, uznání pochybení, OMLUVA!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2016 07:02, před 8 lety

Není-li služba poskytována ve sjednané kvalitě, je vhodné ji reklamovat přímo u podnikatele. Službu může spotřebitel reklamovat do dvou měsíců ode dne, kdy se vyskytla závada. Doporučujeme uplatnění reklamace písemnou formou a zaslání prostřednictvím pošty doporučeně s dodejkou či alespoň prostřednictvím internetového formuláře, kdy si předem spotřebitel zkopíruje odesílaný obsah a z následující stránky potvrzení o přijetí. Reklamace by měla být průkazná, a to proto, že spotřebitel např. při telefonické reklamaci obvykle není schopen prokázat, co bylo obsahem reklamace, a často ani přesně neví, kdy ji uplatnil. Poskytovatel služby má poté povinnost se reklamací zabývat a do jednoho měsíce od doručení reklamace má povinnost reklamaci vyřídit.

V případě uznání reklamace je podnikatel povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Pokud by podnikatel reklamaci zamítl, případně by reklamaci nestihl vyřídit včas, může se spotřebitel obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2017 14:02, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.