Společnost


Interiéry Choura s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1151Neuznaná jedna reklamace+ nevyřízená druhá reklamace v zákoné lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 11 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2013, před 11 lety

Pavel Rajnoch

Znění stížnosti

Dobrý den u dané společnosti jsem si udělal zakázku na dveře a podlahu za 280 000kč.Reklamovaná podlaha je v ceně 140 000kč.Jednalo se zhruba o 180 m2 vinylové podlahy s prací.První reklamace byla ohledně nekvalitní podlahové krytiny kde výrobce a prodejce garantují 15 let oprpti opotřebení,poškození,stálosti atd.(výhradní dovozce firma Brased)Podlaha však po půl roce vypadá jako po 15 letech služby,poškrabaná a to i od obyčejného odtažení jídelních židlí které jsou navíc podlepené filcem a i tak od židlí pokaždé přibyde nová rýha.Prodejce reklamoval věc u dovozce a ten zamítl během dvou dnů reklamci s tím že nechali testovat vzorek mé podlahy v německu a vš je v pořádku.Problém je že u mě doma nikdo nikdy nebyl se podívat a žádný vzorek jsem nikomu neposkytl,pouze jsem odeslal prodejci fotky poškození.Prostě lžou a vymýšlí si.Druhá reklamce na to samé + hlavně na nestálost podlahy kdy se začaly jednotlivé dílce rozlézat a vznikaly spáry nebyla vůbec vyřízena a ani zamítnuta v zákoné lhůtě.


Produkt

vinylová podlaha vzor beton název výrobce expona domestic,dovozce firma brased


Požadované řešení

POsílal jsem předžalobní petit na PP domov s tím že požaduji dle zákona okamžité odstoupení od smlouvy pro marné uplynutí doby pro vyřízení reklamace s tím že požaduji buď výměnu celé podlahy nebo slevu na zakázce 50% což je 70 000kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2013 13:40, před 11 lety

Na zhotovení věci na zakázku se užijí i ustanovení § 612 až § 627 občanského zákoníku.
V případě uplatnění reklamace má prodejce povinnost vyřídit reklamaci řádně a včas. Pokud je vada uplatněna do 6 měsíců od zakoupení, má prodejce dle § 616 občanského zákoníku povinnost prokázat, že zboží prodal v pořádku.
Na zhotovení věci na zakázku se užijí i ustanovení § 612 až § 627 občanského zákoníku.
Prodejce je dle § 19 odst. 3 povinný vyrozumět o vyřízení reklamace spotřebitele do 30 dnů od jejího uplatnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2014 12:32, před 10 lety

Společnost Interiéry Choura s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.