Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#11510Okradení na kase

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 27 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2016, před 9 lety

Petra Oplíštilová

Znění stížnosti

Dobrý den,dnes jsem udělala větší nákup v Penny v Chrudimi u nemocnice.Platila jsem kartou. Doma mi přišla částka přehnaná a proto jsem si ji zkontrolovala. Hned u třetí částky jsem se zarazila,protože mi tvrdila,že jsem si koupila prostěradlo v ceně 245,-.Nekupovala jsem žádné prostěradlo ani nic tomu podobné. Bohužel,těžko toto prokážu,protože vše jsem kontrolovala až doma v klidu. Dá se něco dělat? jak v tomto případě postupovat?
Petra


Požadované řešení

V mém případě jde jenom vrátit peníze zpět,nemám nic prošlé,porušené ani nijak poškozené,prostě nemám produkt prostěradlo za 249,- pol.zn.21,a ani ho nechci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2016 11:31, před 9 lety

Spotřebitelka by měla v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2017 14:03, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.