Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,dnes jsem udělala větší nákup v Penny v Chrudimi u nemocnice.Platila jsem kartou. Doma mi přišla částka přehnaná a proto jsem si ji zkontrolovala. Hned u třetí částky jsem se zarazila,protože mi tvrdila,že jsem si koupila prostěradlo v ceně 245,-.Nekupovala jsem žádné prostěradlo ani nic tomu podobné. Bohužel,těžko toto prokážu,protože vše jsem kontrolovala až doma v klidu. Dá se něco dělat? jak v tomto případě postupovat?
Petra
V mém případě jde jenom vrátit peníze zpět,nemám nic prošlé,porušené ani nijak poškozené,prostě nemám produkt prostěradlo za 249,- pol.zn.21,a ani ho nechci.
|
Tweet |
Spotřebitelka by měla v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.