Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#11512Neúplná informace o funkčnosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2016, před 9 lety

Jan KALLA

Znění stížnosti

V pondělí jsem si pořídil na kamenné pobočce O2 jejich televizi po internetu.Pořídil jsem ji proto,protože jsem ji měl půjčenu na zkoušku před dvěmi měsíci a byl jsem s ní naprosto spokojený.Televize byla zapojena přes Wifi síť.
Při uzavírání smlouvy mě ale nikdo neinformoval o změně podmínek o provozování televize přes VDSL O2sítě.V současnosti zakazují na své internetové síti televizi přes Wifi používat.Přes cizího operátora službu povolují(technicky tato služba funguje bez problémů).
Dostavil jsem se na pobočku a tam jsem chtěl pro nemožnost využívání služby odstoupit od smlouvy.Na reklamačním oddělení stížnost zamítli-není záznam domlouvání služby.Musím si nechat prodaný resívr za 1900,-Kč a zaplatit smluvní pokutu 1000,-Kč za předčasané ukončení služby.
Při jednání mi sama operátorka sdělila,že sama provozuje televizi přes Wifi a problémy nemá.
Technicky nemám možnost přenést modem k televizi,poněvadž je u počítače v jiné místnosti a na jiném okruhu rozvodu elektrické sítě.


Produkt

Neochota O2 spustit televizi přes osvědčenou Wifi síť


Požadované řešení

Povolit provozování televize přes Wifi síť,nebo odstoupení od smlouvy a vrácení peněz vynaložených zbytečně na tuto službu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2016 09:37, před 8 lety

Jednou z nejpodstatnějších zásad soukromého práva je zásada "pacta sunt servanda" neboli smlouvy se mají dodržovat, která je mimo jiné zmíněna v § 3 občanského zákoníku. Závazky ze sjednaných smluv se musí splnit.

Společnost by poskytnuté informace jejím zaměstnancem měly zavazovat a pokud se jednalo o informace mylné, měla by společnost uhradit spotřebiteli škodu z toho vzniklou. Nicméně v tomto případě je na spotřebiteli, aby prokázal tvrzenou skutečnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.7.2016 16:00, před 8 lety

Dobrý den,

při využívání O2 TV na naší přípojce je vždy potřeba mít set-top-box zapojený přes ethernetový kabel. V případě, že to dříve bylo možné, muselo jít o chybu. Bezdrátové zapojení zmiňujeme pouze v souvislosti s připojením služby O2 TV Air pro využití na jiném typu připojení k internetu.

V podmínkách služby O2 TV na domácí přípojku Wifi nenabízíme. Přesto však existují varianty, jak službu v tomto případě zapojit:

• Pomocí zařízení PLA: http://www.o2.cz/osobni/modemy-a-data/zyxel-pla-5206.html
Je nutné mít zařízení zapojená v jednom okruhu el. sítě.
• Přes Wifi pomocí routeru (http://www.o2.cz/osobni/modemy-a-data/zyxel-wap-5805.html)

Přímé napojení set-top-boxu na Wifi nabízet nebudeme.

Děkuji za pochopení.

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2016 10:30, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2016 09:52, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.