Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#11514Služby O2

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

15 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2016, před 9 lety

Jiří Janoušek

Znění stížnosti

Dobrý den
Mám mobilní telefon u Telekomu (potažmo O2) už 16 let a mám tarif free za 749,- Kč. Poněvadž za půl roku odcházím do důchodu, navštívil jsem kanceláře operátora v Zábřehu na Moravě a pokusil jsem se domluvit nižší tarif Free CZ data S za cenu 597,- Kč. Na což po diskuzi operátor přistoupil. Ovšem vnutili mi ještě internet s novým telefonním číslem, pro který nemám použití a ani jej nemohu nijak jinak využít. PIN kartu jsem neaktivoval. Cena se mi údajně dle operátorky měla snížit cca o 50,- Kč.
Nyní jsem obdržel fakturu ve výši 970,51 Kč. Ve faktuře byl účtován i poplatek za pojištění. Samozřejmě mi prodloužili smlouvu na 2 roky.
Mohu nějak odstoupit od smlouvy, případně za tento podraz změnit operátora?
Děkuji za odpověď
Jiří Janoušek


Požadované řešení

Budu rád, pokud mi O2 nechá pouze požadovaný Tarif FREE CZ/data S


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2016 10:36, před 8 lety

V daném případě bude záležet, zda byla smlouva uzavřena v obchodních prostorách společnosti (na pobočce), mimo ně nebo distančním způsobem. Byla-li smlouva sjednána distančním způsobem (přes internet, telefonicky, atd.) nebo mimo obchodní prostory, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dní, a to bez udání důvodu. Tato lhůta počne běžet následující den ode dne, kdy spotřebiteli bylo poskytnuto úplné znění smlouvy (buď v listinné, nebo elektronické formě).

Pokud však byla smlouva uzavřena na pobočce, nemůže spotřebitel uplatnit toto právo. Vypovědět smlouvu uzavřenou na dobu určitou je možné, avšak společnost si může nárokovat úhradu za předčasné ukončení smlouvy. Výše úhrady nesmí být vyšší než jedna pětina součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, nebo jedna pětina součtu minimálního sjednaného měsíčního plnění zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, a výše úhrady nákladů spojených s telekomunikačním koncovým zařízením, které bylo účastníkovi poskytnuto za zvýhodněných podmínek.

Spotřebitel by mohl namítat neplatnost smlouvy, pokud by byl uveden druhou stranou v omyl o rozhodující okolnosti. Spotřebitel však musí tuto skutečnost prokázat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.7.2016 15:51, před 8 lety

Pěkný den,
situaci prověříme. Zašlete nám prosím telefonní číslo a to pomocí: www.o2guru.cz/guru.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.7.2016 09:13, před 8 lety


Jiří Janoušek

Hodnocení:

Komentář: Děkuji