Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dne 15.7 jsem nakupovala v Tescu hovězí kližku, měla jsem slevový clubcard kupon. Platila jsem u normální pokladny, ne u samoobslužné. Pokladní sice kupon načetla, na účtence je uveden, ale neodečetl se. U informací jsem čekala více jak 10 minut, nikdo se mi nevěnoval.
Jak je možné, že se kupony načtou, ale neodečtou se od nákupu? K čemu tedy jsou? A na informacích by měl vždy někdo být, kdo pomůže s takovým problémem.
Žádám buď vrácení kuponu nebo proplacení kuponu. Dále žádám, aby si vedení Tesca zjistilo, zda funguje odečítání kuponů na pokladnách, jinak je jejich zasílání zákazníkům zbytečné.
|
Tweet |
Na internetové stránce společnosti http://www.clubcard.cz/vseobecne-podminky-clenstvi.html je uvedena ve všeobecných podmínkách věrnostního programu následující informace o reklamaci služeb: "O všech případných reklamacích, námitkách či sporech v souvislosti s Věrnostním programem rozhoduje s konečnou platností společnost Tesco."
Doporučujeme uplatnit reklamaci služby u podnikatele prokazatelným způsobem. Reklamaci lze uplatnit například prostřednictvím zákaznické linky 800 222 555 nebo zasláním písemné reklamace společnosti Tesco.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.