Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#11518Klamání zákazníka, nastavení jiných služeb

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
15.07.2016, před 9 lety

Jana Zvědělíková

Znění stížnosti

Dobrý den, jsem vašim zákazníkem již 10 let, přes 7 let na novém čísle. Jelikož jsem vašim dlouholetým zákazníkem, volal mi váš operátor a nabídl mi výhodnější tarif. Jedinou změnou mělo být navýšení volaných minut zdarma, což i v rozhovoru zaznělo, jasně jsem se zeptala, co teda bude za změnu a kolik to bude stát. Zatajil mi, že mi tím pádem ruší volání do vodafonu zdarma. Na konci rozhovoru se mě zeptal, zda mám zájem po vyčerpání dat o automatické navýšení, odmítla jsem. Dne 16.6. jsem reklamovala vyučtovaní a 23. 6. podala výpověď smlouvy. Právě 16.6. jsem reklamovala, že mám zaúčtované minuty do vodafonu. Cca 29. nebo 30. 6. jsem volala na vaši infolinku s tím, že mě zajímá, jak je to s reklamací, protože v samoobsluze vidim, že je to vyreseno, ale nikdo mě nekontaktoval. Paní mě ujistila, ze se to řeší, že se musí rozhovor dohledat a přehrát a že kolegy popožene. Dnes jsem volala opět, abych se zeptala na reklamaci, protože je tomu již měsíc, a protože mám v novém vyučtovaní zauctovaný balíček dat navíc. Paní mi oznámila, že jsem měla podat písemnou výpověď, že jste mi to volali, což není pravda! I v minulosti jsme reklamaci vyučtování rešila pres telefonní linku a byla vyřešena. A že je to už dva měsíce zpět a že se s tím nedá nic dělat. A data jsem si měla vypnout v samoobsluze. Opravdu je přístup vodafonu ke svým zákazníkům takový? Mé reklamací bylo přiděleno i číslo a najednou to reklamace není, pouze prověření stavu? Informuji se na reklamaci ze dne 16.6., po měsící se dozvím, že jsem ji měla reklamovat písemně a že už se s tím nedá nic dělat?!


Produkt

Vodafone služby


Požadované řešení

Požaduji bezplatné odstoupení od smlouvy. Pominu-li, že měníte k srpnu obchodní podmínky (výpověd byla písemně podaná 23.6., SMS o přijetí výpovědi přila 1.7. a výpovědní lhuta je 1,5 měsíce) a chci bezproblémově přejít ke konkurenci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2016 16:36, před 8 lety

Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Uplatnila-li spotřebitelka reklamaci, společnost je povinna ji vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje. Obchodní praktika, kterou popsala spotřebitelka, vykazuje znaky nekalé obchodní praktiky, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku elektronických komunikací provádí již zmíněný Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.7.2016 09:16, před 8 lety

Dobrý den, paní Zvědělíková,

mrzí mě, že Vám nastavený tarif nevyhovuje.

Způsob podání reklamace upravuje Reklamační řád, který najdete na https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/1/955/reklamacni_sluzeb_el_komunikaci.pdf. Podle tohoto dokumentu je třeba reklamaci uplatnit písemně na adrese Vodafone Czech Republic, a. s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2808/2, 155 00 Praha 5. Na Reklamační oddělení se můžete obrátit také online cestou prostřednictvím formuláře, který je k dispozici na https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint.

Pokud nesouhlasíte s vyjádřením, které Vám podali operátoři, využijte prosím jednu z těchto možností. Celou záležitost důkladně prověříme a vyjádření Vám zašleme písemně poštou nebo e-mailem - podle toho, kterou cestou se na nás obrátíte.

S pozdravem

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.7.2016 21:33, před 8 lety


Jana Zvědělíková

Dobry den, pani Bakerova. Jak je tedy mozne, ze reklamaci bylo prideleno cislo, kdyz ji musim podat písemně? 19. 7. me kontaktovala Vase kolegyne s tim, ze je treba zaslat nejaky mail externí spolecnosti, ktera pro vas tyto hovory realizuje a nikoliv podat pisemnou reklamaci. Mail jim údajně zaslala a bude me informovat o pokracovani. Taktez mi rekla, ze netusi, zda uchovavaji rozhovory dele nez 30 dnů. Kazdy operátor mi rekl jinou informaci. Nejde o to, zda mi tarif vyhovuje. Jde o to, ze lzete svým zakaznikum. Bylo mi zatajeno, ze mi odeberete volání zdarma do vodafonu, po pridani volnych minut, ale byla mi nastavena služba, kterou jsem jasne rekla, ze nechci! Budu tedy reklamovat pisemne tarif, ktery mi byl nastaven jinak, nez bylo receno v telefonu a pozadovat vraceni penez. Pokud spolecnost neuchovava hovory dele nez 30 dni, tak se stane co? Ja to reklamovala vcas. Nikdy jsem v minulosti pisemnou reklamaci psat nemusela a nikdo z operatoru me na to neupozornil. Omlouvám se za diakritiku, momentálně funguji pouze přes mobil. Zvědělíková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2016 08:38, před 8 lety

Stížnost znovu přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.7.2016 09:21, před 8 lety

Dobrý den, paní Zvědělíková,

operátoři mají možnost řešit požadavky našich zákazníků ve spolupráci s jinými interními odděleními v naší společnosti. Pokud předají žádost o nějaké informace či prověření na další oddělení, je takovému požadavku přiděleno evidenční číslo. Neznamená to však, že by se jednalo o reklamaci ve smyslu Reklamačního řádu. Děkuji za pochopení.

Hovory zákazníků s našimi pracovníky monitorujeme náhodně, nepořizujeme nahrávky všech hovorů. Zvukové záznamy získáváme pouze za účelem vyhodnocení a zvyšování kvality našich služeb, poté jsou tyto nahrávky vymazány. V případě, že nahrávku Vašeho hovoru o změně tarifu dohledáme, určitě k ní při řešení reklamace přihlédneme.

Pokud podáte písemnou reklamaci, kompetentní kolegové dohledají všechny dostupné údaje o kontaktech, které jste měla s pracovníky Vodafonu, celou situaci vyhodnotí a pošlou Vám písemné vyjádření. Ráda bych Vás ujistila, že se při řešení reklamací vždy snažíme zákazníkům vyjít vstříc a najít pro ně optimální řešení.

S pozdravem

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2016 11:11, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2016 10:58, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.