Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#11520Reklamace obuvi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 27 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.07.2016, před 9 lety

Bohuslav Palarczyk

Znění stížnosti

27.6 . 2016 jsem reklamoval obuv zakoupenou v CCC Czech , s.r.o Karviná dnes 15.7. 2016 mi byla reklamace zamítnutá což mě zarazilo jelikož jsem před léty prodával taky obuv a vím jaké závady obuvi lze uplatnit . Bylo mi odpovězeno klasicky že obuv byla špatně užívána čili musel bych asi chodit po rukou podle odpovědi p. Pavli Hlobilové areál Zlín . Obuv byla poškozená tak že se odlepoval svršek od podrážky což není problém zákazníka ale výrobce , tuto vadu jsem zjistil až mi do obuvi zateklo odlepení podrážky od svršku nešlo vidět ale bohužel zjistil jsem že byla po obvodě obuvi rozsáhlá . Reklamace typu díra v podrážce , pokrčení nártu svršku , roztržení vnitřní patní podšívky na to bych nereagoval tohle je opotřebení .... Za rozlepení podrážky od svršku je povinný výrobce reklamaci uznat. Jelikož jsem nesouhlasil s vyjádřením reklamace poslal jsem obuv zpět pokud obdržím stejné vyjádření což si myslím že ano budu se muset obrátit na ČOI . Obuv jsem zakoupil 12.9 2015 .


Produkt

obuv sportovní SPRANDI MP07-173001, kod produktu 2220369410014 , cena 699 , č.40


Požadované řešení

Reklamaci obuvi si představuji tak jelikož mám na ní právo a nárok vzhledem k vadě obuvi , buď to výměnou za ten samý tip nebo jiné tyhle boty mi vyhovovali jelikož jsem je používal v autě na řízení mají měkkou podrážku a ta mi vyhovuje .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2016 12:03, před 9 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží (tedy i obuvi) v době 24 měsíců od převzetí. Odpovědnost za vady se dle občanského zákoníku nevztahuje na běžné opotřebení věci dle § 2167 písm. b) a na mechanické poškození výrobku spotřebitelem dle § 2170.

Vadu výrobku nelze zaměňovat se životností a spotřebováním výrobku. Při častějším nošení se obuv opotřebuje rychleji, nežli při nošení příležitostném. Pokud by tedy bylo opotřebení obuvi nadměrné a neodpovídalo míře užívání, nejde pak o uvedenou výluku z odpovědnosti za vady, ale o vadu, za kterou prodávající musí odpovídat. Proto spotřebitel musí v tomto případě prokázat, že obuv má vadu například z důvodu nekvalitního použitého materiálu či vadného zpracování obuvi.

Pokud je spotřebitel přesvědčen, že se jedná o výše uvedený případ vady obuvi, doporučujeme znovu namítnout u prodejce nesouhlas se způsobem vyřízení reklamace s výše uvedenou právní argumentací. Pakliže však prodejce setrvá na zamítavém stanovisku k uplatněné reklamaci, bude potřebné pro úspěch ve věci rozporovat důvody uvedené v zamítavém stanovisku prodejce prostřednictvím znalce z oboru, a prokázat na základě znaleckého posudku, že vady obuvi jsou způsobeny okolnostmi, za které je plně odpovědný prodejce (tedy nekvalitním provedením výrobku, popř. použitím nekvalitních materiálů).

Reklamované vady obuvi doporučujeme se znalcem nejprve zkonzultovat a poté předat obuv k posouzení a vyhotovení znaleckého posudku. Seznam znalců je k dohledání na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci, kde si spotřebitel může vybrat dle oboru a kraje. Rovněž lze kontaktovat ITC Zlín - Institut pro testování a certifikace (www.itczlin.cz). Se znalcem je vhodné se předem domluvit na ceně znaleckého posudku a době jeho vyhotovení.

Vyjde-li podaný znalecký posudek ve prospěch spotřebitele, bude spolehlivě nezávislou odbornou osobou, znalcem, prokázáno, že reklamace byla důvodná. V takovém případě je značným způsobem posílena důkazní pozice spotřebitele, který se může znovu obrátit na prodávajícího (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nikoli řádného vyřízení reklamace, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat k úhradě po prodejci jako účelně vynaložený náklad spojený s oprávněnou reklamací, rovněž však i další související výdaje s uplatněnou reklamací (jízdné, poštovné).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2017 14:07, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.