Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Měli jsme objednaný bazén ale byl nám vinou vámi špatně zadaného evidenčního čísla dodán jiný druh bazénu.Bazen jsme vezli 70km na prodejnu k výměně zboží tam nastal problém s výměnou a museli jsme objednávku zrušit a vytvořit novou.Obednali jsme si bazén nový a byli ujištění ze dorazí do tří dnů, do rozvozu byl dán v 11.7.bazen putuje po republice a nikdo neví kde se nachází
Původní objednávka 92780796 současně č 92886055
Můj dotaz je jakým způsobem nám bude nahrazena kompenzace za nevčasne ndoručení zásilky a cesty na prodejnu do Brna k vyřízení reklamace
|
Tweet |
Pokud spotřebitel reklamuje zboží, má právo na proplacení vzniklých nákladů, za předpokladu, že byla reklamace uznána.
Toto právo vychází z ustanovení § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Pokud tedy bude spotřebitel zboží oprávněně reklamovat (reklamace byla uznaná), má právo žádat po prodávajícím účelně vynaložené náklady. Zákon používá pojem účelně vynaložené náklady, což znamená, že prodávající musí uhradit pouze nejlevnější možný způsob dopravy/přepravy jakožto náklad, který by reklamací vznikl. Výši nákladů je třeba prokázat.
Kupní smlouva na dodání bazénu byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat veškeré zboží, k jehož dodání se v kupní smlouvě zavázal. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení s plněním závazku. Prodlení obecně nemá žádný vliv na trvání dluhu, to znamená, že i po vzniku prodlení dluh trvá a dlužník je povinen plnit. S prodlením však přichází specifické postihující následky jako povinnost zaplatit smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána, povinnost k náhradě škody, která prodlením může věřiteli vzniknout, rovněž i právo věřitele odstoupit od smlouvy ohledně nedodaného zboží.
Pro případ nedodržení dodací lhůty či její podstatné překročení bohužel zákon neupravuje žádné kompenzační ustanovení (povinnost prodejce poskytnout slevu). Aby spotřebitel měl nárok na nějakou kompenzaci, musel by se k tomu prodejce dobrovolně zavázat sám v uzavřené smlouvě. Doporučujeme spotřebiteli prostudovat si uzavřenou smlouvu, zda mezi smluvními stranami nebylo sjednáno takové kompenzační ujednání.
Vážená paní Vlková,
velice se Vám omlouvám za způsobené komplikace, které se vyskytly při nákupu u naší společnost.
Dnešním dnem Vás budeme telefonicky kontaktovat ohledně řešení této nepříjemné situaci a pevně věřím, že požadavek obratem vyřídíme a zboží Vám bude v co nejkratší lhůtě doručeno.
V případě kompenzace Vám bude zaslán slevový poukaz v hodnotě 500 Kč, v rámci momentální akce Garance doručení. Voucher Vám bude odeslán do e-mailu, který jste v objednávce uvedla.
V případě jakýchkoliv dotazů nás můžete kontaktovat do e-mailu overeno@mall.cz a obratem se budeme Vašim požadavkům věnovat.
Prosím, přijměte ještě jednou naší omluvu a děkujeme za pochopení.
S přáním hezkého dne,
Kristina Svatíková
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.