Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#11523Dodání špatného zboží a následně nedodaní dalšího zboží včas

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.07.2016, před 9 lety

Radmila Vlkova

Znění stížnosti

Měli jsme objednaný bazén ale byl nám vinou vámi špatně zadaného evidenčního čísla dodán jiný druh bazénu.Bazen jsme vezli 70km na prodejnu k výměně zboží tam nastal problém s výměnou a museli jsme objednávku zrušit a vytvořit novou.Obednali jsme si bazén nový a byli ujištění ze dorazí do tří dnů, do rozvozu byl dán v 11.7.bazen putuje po republice a nikdo neví kde se nachází


Produkt

Původní objednávka 92780796 současně č 92886055


Požadované řešení

Můj dotaz je jakým způsobem nám bude nahrazena kompenzace za nevčasne ndoručení zásilky a cesty na prodejnu do Brna k vyřízení reklamace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2016 13:12, před 9 lety

Pokud spotřebitel reklamuje zboží, má právo na proplacení vzniklých nákladů, za předpokladu, že byla reklamace uznána.

Toto právo vychází z ustanovení § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Pokud tedy bude spotřebitel zboží oprávněně reklamovat (reklamace byla uznaná), má právo žádat po prodávajícím účelně vynaložené náklady. Zákon používá pojem účelně vynaložené náklady, což znamená, že prodávající musí uhradit pouze nejlevnější možný způsob dopravy/přepravy jakožto náklad, který by reklamací vznikl. Výši nákladů je třeba prokázat.

Kupní smlouva na dodání bazénu byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat veškeré zboží, k jehož dodání se v kupní smlouvě zavázal. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení s plněním závazku. Prodlení obecně nemá žádný vliv na trvání dluhu, to znamená, že i po vzniku prodlení dluh trvá a dlužník je povinen plnit. S prodlením však přichází specifické postihující následky jako povinnost zaplatit smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána, povinnost k náhradě škody, která prodlením může věřiteli vzniknout, rovněž i právo věřitele odstoupit od smlouvy ohledně nedodaného zboží.

Pro případ nedodržení dodací lhůty či její podstatné překročení bohužel zákon neupravuje žádné kompenzační ustanovení (povinnost prodejce poskytnout slevu). Aby spotřebitel měl nárok na nějakou kompenzaci, musel by se k tomu prodejce dobrovolně zavázat sám v uzavřené smlouvě. Doporučujeme spotřebiteli prostudovat si uzavřenou smlouvu, zda mezi smluvními stranami nebylo sjednáno takové kompenzační ujednání.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.7.2016 13:55, před 9 lety

Vážená paní Vlková,

velice se Vám omlouvám za způsobené komplikace, které se vyskytly při nákupu u naší společnost.

Dnešním dnem Vás budeme telefonicky kontaktovat ohledně řešení této nepříjemné situaci a pevně věřím, že požadavek obratem vyřídíme a zboží Vám bude v co nejkratší lhůtě doručeno.

V případě kompenzace Vám bude zaslán slevový poukaz v hodnotě 500 Kč, v rámci momentální akce Garance doručení. Voucher Vám bude odeslán do e-mailu, který jste v objednávce uvedla.

V případě jakýchkoliv dotazů nás můžete kontaktovat do e-mailu overeno@mall.cz a obratem se budeme Vašim požadavkům věnovat.

Prosím, přijměte ještě jednou naší omluvu a děkujeme za pochopení.

S přáním hezkého dne,

Kristina Svatíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2016 17:58, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2016 15:05, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.