Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
ptám se ohledně reklamací. Pokud reklamuji notebook s vadou displeje, avšak technici mi vymění HDD, update bios a přeinstalují windows, počítá se to jako reklamace vady displeje nebo podle toho, co oni "opravili"? A pokud dávám notebook k reklamaci, přičemž při předávání je zjištěná mechanická vada pouze odřené víko, ale technici najdou údajný flek na displeji, který nikde není, tak jak se to posuzuje v tomto případě? (Nejzajímavější na této věci je, že odřené víko bylo již při první reklamaci a od té doby jsem notebook používala velmi málo, o jiném mechanickém poškození nikdo nic neřekl až při 3. reklamaci, kdy jsem chtěla uplatnit nárok na odstoupení od smlouvy při 3. reklamaci stejné vady.)A v neposlední řadě, pokud tedy technik napíše, že je displej mechanicky poškozený, já si notebook vyzvednu (podepíšu souhlas při převzetí) a objeví se stejná vada již po 4., mám nárok na vrácení zboží? Pokud ne, ale objeví se vada jiná, tedy tak či tak 4. v pořadí, mám nárok na vrácení peněz? Jedná se o reklamaci FRC2016016196/RE16025693
Předem děkuji za odpovědi.
NB Lenovo IdeaPad Z50-70 16,6"FHD TN/i7-4510U/8GB/1TB/NV
Odpovědi na otázky, vrácení peněz
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den paní Pátková.
Vady se vždy posuzuji dle toho co uvede zákazník. Na servisu je poté ,aby se k vadám vyjádřil a případné vady odstranil. Z protokolů jsem vyčetl , že notebook jste reklamovali již 3x , ale pokaždé s jinou vadou a i servis vyměnil jiné komponenty. V poslední reklamaci navíc servis zjistil mechanické poškození displeje. Nárok na odstoupení od kupní smlouvy tedy zatím nevznikl. Pokud by se ale vyskytla další záruční vada, žádejte při reklamaci odstoupení od kupní smlouvy.
S přáním hezkého dne
Michal Stýblo.
Pokud spotřebitelka nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě, může žádat po prodávajícím dodání nové věci, výměnu její součásti nebo má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci.
Jak správně uvedla společnost, prodávající má povinnost se při reklamaci vypořádat se všemi namítanými vadami. Bude tedy záležet, zda spotřebitelka pokaždé vytkla stejnou vadu (vada displeje) a společnost tuto vadu pokaždé uznala jako oprávněnou (společnost mohla uznat pouze část reklamace jako oprávněnou, ostatní vady mohly být zamítnuty; zamítnuté vady je ale potřeba řádně odůvodnit).
Spotřebitelka má nyní možnost na vývoj případu reagovat.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.