Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#11527Nedoručení balíčku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
15.07.2016, před 9 lety

Daniel Chroustovský

Znění stížnosti

Dobrý den,
Chtěl bych podat stížnost na nedoručení zásilky společností PPL.
Včera byla pro mne velice důležitá zásilka odeslána a dnes tj. 15.7.2016 měla být doručena.
Okolo poledne mi přišla SMS, že zásilka bude doručena mezi 14tou a 16tou hodinou. Zásilka ale doručena nebyla. Celý den jsem byl doma a zásilku očekával, ale nedočkal jsem se. Když jsem se snažil kontaktovat doručovatele (pan Burik), dozvěděl jsem se pouze, že volané číslo je nedostupné.
Je to již několikátá zásilka se kterou mám problémy. Zásilky jsem dostal již zničené, s několikadenním zpožděním, nebo jsem si je musel vyzvedávat osobně na depu, protože "Došlo k omylu". Nyní mi již dochází trpělivost. Doručování společností PPL mi způsobuje neustálé komplikace, ale bohužel některé eshopy jinou možnost doručení nenabízí.


Produkt

Balík doručovaný společností PPL


Požadované řešení

Očekávám změnu v přístupu doručování společnosti PPL.
Finanční kompenzaci v podobě ceny poštovného.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2016 11:34, před 9 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2016 18:56, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.