Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:254
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#11529Opakovaně špatná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 26 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.07.2016, před 8 lety

Terka Holková

Znění stížnosti

Zakoupila jsem si telefon huawei p7 a k tomu pojisteni, coz by bylo super, kdyby telefon opravil nekdo poradne. Poprve mi kamaradka omdlela a spolu s mym telefon, rozbity displej. To jsem dala k reklamaci, po 3 tydnech mi prisel a po dvou dnech prestalo reagovat odemykaci tlacitko. Nastvana jsem sla opet reklamovat telefon, kde mi rekli, ze bude telefon vyrizen urgentne, to tak, trvalo to dalsi dva tydny. Tlacitko sice reaguje, ale najednou je telefon o dost pomalejsiba signal chytim pouze venku, v uzavrene mistnosti nikoliv. Dokonce mi u nekterych aplikaci, ktere jsem bezne pouzivala pise, ze neni kompatibilni se zarizenim. Takze moc dekuju za zniceni telefonu.


Požadované řešení

Zcela novy telefon, bez jakehokoliv doplatku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2016 17:22, před 8 lety

Společnost odpovídá za poškození věci během opravy. Kdo převzal od jiného věc, která má být předmětem závazku, nahradí její poškození ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. Není rozhodné, zda ke škodě došlo při vlastním plnění závazku nebo při skladování a přepravě věci. Společnost by se této odpovědnosti zbavila jedině v případě, jestliže by prokázala, že by ke škodě došlo i jinak.

Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Žádost o náhradu škody doporučujeme zaslat společnosti písemně z důvodu průkaznosti v případě soudního sporu (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3302/zadost-o-nahradu-skody-na-prevzate-veci).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2017 15:23, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.