Počet nahlášených stížností: | 76 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den!
Jmenuji se Dalibor Tyrol a na základě reklamy v příloze jistého deníku jsem si objednal pamětní minci s vyhlídkou, že budu shromažďovat ucelené kolekce mnou vybraných témat z nabídky ČESKÉHO MINCOVNÍHO OBCHODU. Co se ale stalo? Vyplnil jsem formulář dle pokynů prodejce a zboží mi bylo doručeno. Až potuď bylo vše v pořádku, kdyby se ale nestalo toto. Automaticky započalo zasílání propagačních materiálů a dalšího nevyžádaného zboží, které jsem si mohl prohlédnout a buď odkoupit nebo vrátit zpět. Jelikož jsem nezkušený a neznalý tohoto oboru, potřebuji podstatně větší časový prostor abych mohl nabýt alespoň základní poznatky mincovního oboru a taky aby se vytvořila vzájemná důvěra ke směně. Dále bych chtěl apelovat na to, že chci mít možnost získávat zkušenosti i u jiných konkurenčních prodejců a proto, cítím li takový tlak ze strany ČESKÉHO MINCOVNÍHO OBCHODU, logicky mne to zaměstnává a ubírá časový prostor, který bych chtěl vymezit i jinému prodejci.
Dalším kritériem je finanční limit který musím respektovat
a na základě toho musím korigovat nákup nabízeného zboží.
A nakonec chci upozornit na to, že pocházím z kulturního prostředí, kde je slušnost na korespondenci odpovědět v časovém limitu a tady v tomto případě už opravdu nemám sílu držet krok a etiku. Věřím, že existuje cesta jak sladit tento zádrhel a pokud bude oboustranná vůle, nevidím důvod ukončit co bylo započato.
Tovar mi nepřísluší hodnotit avšak systém současného řízení prodeje - dodavatel odborník a kupující laik - je z pohledu laika nátlakový.
Chci dostávat pouze to zboží které si objednám a na co vím, že budu mít finanční prostředky.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a bylo již ze strany společnosti plněno.
Pokud bylo smluvně ujednáno opakované zasílání zboží, má spotřebitel právo (v souladu s ustanovením občanského zákoníku o smlouvách uzavíraných distančním způsobem) odstoupit od každé jednotlivé zásilky ve 14 ti denní lhůtě. Zcela zrušit opakované zasílání je pak možné způsobem ujednaným ve smlouvě či obchodních podmínkách.
V případě podezření na klamavé obchodní praktiky (agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Vážený pane Tyrole,
děkujeme za Vaše sdělení. Tyto informace /požadavky je možné také rovnou sdělit naší společnosti a nikoliv přes stránky Dtestu.
Zasíláním nabídek se snažíme pouze zákaznikovy rozšířit možnost čerpaní nových a zajímavých produktů.
Každého zákazníka zajíma jiné téma a z tohoto důvodu pouze touto širokou paletou nabídek můžeme uspokojit požadavky a přání našich klientů.
Tímto Vás žádáme o kontakt naší společnosti, aby bylo možné vyhovět Vašim požadavkům a přáním.
Děkujeme za pochopení
Kontaktovat nás můžete na telefonním čísle 725 698 998/377 150 060 od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 hodin nebo na emailové adrese servis@mincovni-obchod.cz.
S pozdravem a přáním pěkného dne
zákaznický servis ČMO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Společnost ČMO viz. výše zřejmě nepochopila anebo namá zájem pochopit pohled druhé strany. Jako příklad uvedu zneužití doručovací firmy, kdy odesilatel odešle cenný balík, ale jako by "opomene" dodat, (výhradně a jenom do vlastních rukou adresáta!). Někdy totiž může nastat situace, kdy spolubydlící v domě v dobré víře cenný balík převezme, aniž by se ujistil anebo v daný moment nemá žádnou možnost se ujistit, že adrasát (příjemce)si obsah cenného balíku objednal. Tím podle mínění ČMO právně zaváže odběratele (adrasáta) k následujícímu úkonu. Do stanoveného termínu zásilku (v tomto případě cenný balík)otevřít a zkontrolovat, následně pak na vlastní náklady a včas odeslat zpět a znovu pojistit zásilku do stanovené výše, anebo ve stanovený termín cenný balík(zásilku)uhradit.
Z logiky věci plyne, že si v tomto případě dodavatel vynucuje svá jednostranná pravidla podle kterých druhá strana obchodovat odmítá.
S pozdravem Dalibor Tyrol
Stížnost znovu přeřazujeme na společnost.
Vážený Tyrole,
ČMO se řídí možnostmi a pravidly doručovatelské společnosti (v tomto případě Česká pošta). Rádi Vám v rámci možností upravíme doručovací způsob na míru.
Tímto Vás znovu žádáme o krátký telefonický kontakt naší společnosti. Nám se bohužel nepodařilo Vás telefonicky zastihnout.
Děkujeme za pochopení
Kontaktovat nás můžete na telefonním čísle 725 698 998/377 150 060 od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 hodin nebo na emailové adrese servis@mincovni-obchod.cz.
S pozdravem a přáním pěkného dne
zákaznický servis ČMO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.