Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#11534Nevyužitá služba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 26 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.07.2016, před 9 lety

Petr Keller

Znění stížnosti

Asi tak před pěti lety jsem využíval internet od společnosti Losan. Pak jsem se stěhoval a chtěl jsem, aby mi internet udělali na nové adrese, přijel technik, který řekl, že mi to tam udělat nepůjde, takže mi to ukončují a at se o nic nestarám. Tak jsem byl v domnění, že už je to dávno ukončené a ono ejhle ted po pěti letech mi přišla exekuce za tři měsíce poté, do té doby nepřišly žádné upomínky, žádný telefonát. Samozřejmě žádné potvrzení na to, že mi to ukončili nemám, protože jsem věřil slovům technika. Je možné, abych vůbec platil za něco, co jsem ani nevyužil?


Požadované řešení

Rád bych věděl, zda nejednali protizákonně a jesti ano tak co s tím?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2016 09:02, před 8 lety

Zákon č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, změnu smlouvy z důvodu přestěhování vůbec neřeší a ponechává to na vůli smluvních stran. Změna místa, kde je služba poskytována, vede ke změně služby a tedy ke změně smlouvy, na jejímž základě je služba poskytována, spotřebitel je však povinen takovou změnu prokazatelně poskytovateli oznámit.

Po přestěhování účastníka smlouvy do jiné lokality při nemožnosti využívání služeb v tomto místě má spotřebitel možnost smlouvu vypovědět v souladu s postupem, který je uveden ve Všeobecných obchodních podmínek společnosti o poskytování služeb elektronických komunikací zveřejněných na http://www.losan.cz/images/internet/VOP_verze%201_0.pdf, v článku IV. VZNIK, TRVÁNÍ A UKONČENÍ SMLOUVY je uvedeno: "Smlouva může být ukončena písemnou dohodou Smluvních stran. 4.4 Uživatel může vypovědět Smlouvu uzavřenou na dobu neurčitou z jakéhokoli důvodu, nebo i bez uvedení důvodu, s výpovědní lhůtou v délce tři měsíce, která začíná běžet prvním dnem měsíce bezprostředně následujícího po doručení výpovědi Poskytovateli. Výpověď musí mít písemnou formu."

Tyto otázky jsou tedy upraveny ve všeobecných obchodních podmínkách, se kterými účastník při uzavírání smlouvy vyslovil souhlas.

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Společnost tedy zavazují informace poskytnuté jejím zaměstnancem a pokud by se jednalo o informace mylné, měla by společnost uhradit spotřebiteli škodu z toho vzniklou. Nicméně v tomto případě je na spotřebiteli, aby prokázal tvrzené skutečnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.7.2016 09:00, před 8 lety

Dobrý den tato, stížnost se netýká služeb poskytovaných naší společností (LOSAN s.r.o.) a tudíž ani naší firmy. Naše společnost se rozdělila k datu 26.2.2008 na další společnosti viz. zápis v obchodním rejstříku:
Společnost LOSAN s.r.o., IČO 640 53 580, se sídlem Chomutov, Březenecká 4808, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem v oddílu C, vložka 10071 se rozdělila odštěpením se vznikem nových společností:
- LOSAN internet s.r.o. se sídlem Chomutov, Březenecká 4808, PSČ 430 04, IČO 273 56 507
- RETION s.r.o. se sídlem Chomutov, Březenecká 4808, PSČ 430 04, IČO 273 56 515
- Dukelská s.r.o. se sídlem Chomutov, Březenecká 4808, PSČ 430 04, IČO 273 56 540
Na nové společnosti LOSAN internet s.r.o., RETION s.r.o. a Dukelská s.r.o. přešla část jmění rozdělované společnosti LOSAN s.r.o. včetně práv a povinností plynoucích z pracovně právních vztahů v rozsahu a za podmínek stanovených projektem rozdělení odštěpením ze dne 26.2.2008.
Společnost LOSAN internet s.r.o. pak převedla svou síť a zákazníky na společnost Telefónica O2 Business Solutions, spol. s r.o., opět viz zápis v OR:
Dne 1. dubna 2011 uzavřena smlouva o převodu části podniku "Divize Internet" se společností Telefónica O2 Business Solutions, spol. s r.o., se sídlem Praha 4, Michle, Za Brumlovkou 266/2, PSČ 140 22, IČ 457 97 111 s účinností ke dni 1. dubnu 2011.
Naše společnost (LOSAN s.r.o. IČ: 64053580) po panu Petru Kellerovi žádné prostředky nevymáhá a nejedná se o našeho zákazníka. Žádám Vás tedy o stažení této stížnosti z naší firmy. Dekuji. J.Brož

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2016 09:42, před 8 lety

Společnosti LOSAN s.r.o. děkujeme za poskytnuté informace. Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na společnost O2 Czech Republic a.s., která je nástupnickou společností společnosti Telefónica O2 Business Solutions, spol. s .r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2017 09:25, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.