Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:469
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#11535Nabídka pouze v letáku 28/2016

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 25 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.07.2016, před 9 lety

Milan Karban

Znění stížnosti

V teláku TESKO LIFE 28/2016 je na straně 15 uveden mražený sortiment řady FreeFrom, ale v obchodě, tedy konkrétně v provozovně Poděbrady, by jste ho 16.7. hledali marně. Nebylo dodáno, nemůžeme ovlivnit, bude po neděli. Takové odpovědi zazněli odpovědných zaměstnanců. Možná, že tedy po něděli 17.7., kdy končí cenová akce trvající od 13.7. do 17.7. sortiment bude, ale asi o 20 % dražší. Proč tedy chodit na akční zboží, když ho nedostanete? Petr


Produkt

Mražený sortiment FreeFrom


Požadované řešení

Dodržet nabídku v letáku jinak je to klamná reklama a někdo by měl za to nést odpovědnost. Jako omluvu bych uvítal poukaz na 20% slevu na tento sortiment.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2016 12:22, před 9 lety

Co se týče inzerce zboží v letákových akcích a jeho následné nedostupnosti, může takové jednání být považováno za vábivou reklamu, což je zakázaná klamavá obchodní praktika dle ustanovení § 4 odst.3 příloha 1 písm. b zákona 634/1992 Sb., zákona o ochraně spotřebitele.

Vábivou reklamu je případ, kdy obchodník nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.

Posoudit, zda obchodník porušuje zákaz vábivé reklamy dle přílohy 1 písm. d) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může příslušný krajský živnostenský úřad, který je k tomuto příslušný. Tomuto úřadu může spotřebitel adresovat podnět.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2017 15:21, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.