Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#11538Nemám zájem o dodávání produktu a přesto je mi zasílán

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.07.2016, před 8 lety

Vlasta Stovickova

Znění stížnosti

Telefonicky jsem byla vyrozuměna že jsem byla vybrána jako výherce a mohu si vyzkoušet jakýkoliv product za darmo jen za poštovné a k ničemu se nezavazuji.To mně bylo zdůrazněno.Proto jsem se rozhodla vyzkoušet přípravek na klouby ale jen ten výherní balíček,o dalších balíčkách nebyla ani řeč.Přesto mi byl zaslán další balíček který jsem odeslala doporučeně zpět i s dopisem že nemám zájem o další product.Balíček jsem odeslala 7.7,2016 a 15.7.2016 jsem dostala další balíček.


Produkt

ArthroPrim Rapid


Požadované řešení

Nepřeji si aby mi nadále zasílali nechtěné zboží.Po odeslání mého dopisu je přece srozumitelné že o to nemám zájem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2016 11:12, před 8 lety

Pokud byla kupní smlouva uzavřena prostřednictvím telefonu, je spotřebitel povinen plnit svou smluvní povinnost (zaplatit za přijaté zboží). Má však také možnost v prvních čtrnácti dnech od převzetí zboží od smlouvy odstoupit bez udání důvodu. V případě, že nebyl o právu na odstoupení poučen, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, ruší se závazek od počátku a smluvní strany jsou povinny vrátit si poskytnutá plnění (kupující je povinen vrátit přijaté zboží).

Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.7.2016 08:34, před 8 lety

Dobrý den,

zasílání Vám bylo ukončeno dne 18.7.2016 na základě telefonického rozhovoru s naší operátorkou na zákaznické lince. Poslední zásilka Vám však byla expedována dne 3.7.2016 tedy několik dní před zrušením zasílání.

Uvítací balíček (79 Kč) je v pořádku uhrazen a dvě pravidelné zásilky se nám vrátily zpět. Na Vašem zákaznickém čísle tedy neevidujeme žádnou pohledávku a již Vám nebudeme nic expedovat.

S pozdravem

Zákaznický servis Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.7.2016 18:02, před 8 lety


Vlasta Stovickova

Hodnocení: