Společnost


SALES 4 PORTAL LTD

Počet nahlášených stížností:167
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#11539Nefunkční telefon, podvodné jednání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
16.07.2016, před 8 lety

Petr Suchomel

Znění stížnosti

Na podzim r.2015 jsem u firmy zakoupil mobil.Po platbě předem nebyla dodržena dodací doba,ale koncem roku zásilka došla.Telefon byl však zcela nepoužitelný,nešlo jím volat.Odeslaná reklamace se mi vrátila na dobírku 90 Kč odmítnutá,že jsem si nevytiskl a nepřiložil fakturu z e-mailu a dal tam jen jejich rekl.protokol,který se vyplňuje na jejich stránkách i s č.faktury=obstrukce na zákazníky.Poslal jsem to znovu,vrátilo se opět s tím, že tel. je v pořádku,reklamace zamítnuta.Avšak telefon byl vyměněný,nový.Volat jím šlo,ale nadměrně se zahříval,hned vybil a po 2 měsících odešly nekvalitní konektory sluchátek i nabíjení a byl opět nepoužitelný.Opět jsem ho odeslal zpět se všemi požadovanými doklady s tím,že ho nechci, ať mi vrátí peníze.To už je asi 2 měsíce a nyní nemám ani telefon ani peníze a nebaví se mnou.Firma pravděpodobně žije z klamání a podvodného jednání, neměla by vůbec dále působit na trhu.


Produkt

Smartphone C3000


Požadované řešení

Vrácení peněz = 1.990 za telefon. Správné by bylo i zaplatit kompenzaci za zbytečné poštovné a psychickou újmu, neboť jsem musel obětovat i dost času a námahy na řešení tohoto problému.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2016 06:53, před 8 lety

V souladu s ustanovením § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, má prodávající povinnost vyřídit reklamaci do třiceti dnů. To znamená, že v této lhůtě musí reklamaci buď uznat nebo zamítnout. O tomto výsledku musí spotřebitele v této lhůtě vyrozumět. Pokud tak neučiní, jedná se o podstatné porušení smlouvy od které může spotřebitel odstoupit, tedy chtít vrátit peníze zpět nebo i vyměnit zboží, volba je čistě na spotřebiteli.

Pokud spotřebitel projevil vůli odstoupit od smlouvy po 30 dnech, navíc spotřebitele e-shop do té doby neinformoval o vyřízení reklamace, je odstoupení od smlouvy platné a e-shop je povinen vrátit peníze bez zbytečného odkladu.

Odstoupení je vhodné zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou) na adresu uvedenou v obchodních podmínkách společnosti jako korespondenční pro ČR: SALES 4 PORTAL LTD, Poštovní přihrádka 5, 700 39 Ostrava 39.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Velké Británii), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2016 22:28, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.