Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 2. 6. 13 si dcera objednala na www.chiptel.cz Polykarbonátové pouzdro pro Samsung Galaxy Ace 2 i8160 - černá krajka.
Za toto pouzdro jsem následně zaplatila 364 Kč ze svého účtu. Prodejce jej přes všemožné upomínání nedodal. O pouzdro už samozřejmě zájem nemáme. Žádala jsem tedy prodejce o vrácení peněz na můj účet, ten ale nereaguje. Na prodejce si stěžuje spousta podvedených kupujících - stačí zadat do vyhledávače jméno Martin Sahulka - údajně s tím nechce nic mít ČOI ani jiné instituce. Nechápu, jak je možné, že mu je toto okrádání beztrestně tolerováno.
Polykarbonátové pouzdro pro Samsung Galaxy Ace 2 i8160 - černá krajka
Vrácení peněz na účet. Ze strany institucí zrušení ŽL panu Sahulkovi, konkurz, exekuce.
|
Tweet |
Dlužník (zde pan Martin Sahulka) má plnit řádně a včas dle smlouvy.
Pokud i po upomínání ze strany věřitele (spotřebitele) nedochází k řádnému a včasnému plnění dle smlouvy, tak má spotřebitel nárok na odstoupení od kupní smlouvy dle § 517 odst.1 občanského zákoníku.
V případě odstoupení od kupní smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany jsou povinny vrátit si vše, co smlouvou nabyly. Tedy dlužník je povinen vrátit zaplacenou částku.
Subjekt Sahulka Martin byl o podaných stížnostech informován. Doposud však neprojevil zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.