Společnost


Sahulka Martin

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1154Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2013, před 11 lety

Jitka Klimentová

Znění stížnosti

Dne 2. 6. 13 si dcera objednala na www.chiptel.cz Polykarbonátové pouzdro pro Samsung Galaxy Ace 2 i8160 - černá krajka.

Za toto pouzdro jsem následně zaplatila 364 Kč ze svého účtu. Prodejce jej přes všemožné upomínání nedodal. O pouzdro už samozřejmě zájem nemáme. Žádala jsem tedy prodejce o vrácení peněz na můj účet, ten ale nereaguje. Na prodejce si stěžuje spousta podvedených kupujících - stačí zadat do vyhledávače jméno Martin Sahulka - údajně s tím nechce nic mít ČOI ani jiné instituce. Nechápu, jak je možné, že mu je toto okrádání beztrestně tolerováno.


Produkt

Polykarbonátové pouzdro pro Samsung Galaxy Ace 2 i8160 - černá krajka


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet. Ze strany institucí zrušení ŽL panu Sahulkovi, konkurz, exekuce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2013 12:54, před 11 lety

Dlužník (zde pan Martin Sahulka) má plnit řádně a včas dle smlouvy.
Pokud i po upomínání ze strany věřitele (spotřebitele) nedochází k řádnému a včasnému plnění dle smlouvy, tak má spotřebitel nárok na odstoupení od kupní smlouvy dle § 517 odst.1 občanského zákoníku.
V případě odstoupení od kupní smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany jsou povinny vrátit si vše, co smlouvou nabyly. Tedy dlužník je povinen vrátit zaplacenou částku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2014 14:04, před 10 lety

Subjekt Sahulka Martin byl o podaných stížnostech informován. Doposud však neprojevil zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.