Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Po mnoha reklamacích internetu od O2,který není stabilní, po celou dobu užívání od 7/7/2015 vypadává, jsem se dozvěděl od zástupce O2, že mnou naměřený minimální ping kolem 120ms, který však kolísá a naskakuje až do výše 1800ms je běžný a není důvodem k reklamaci.Platit za ultrapomalý internet s pingem 120ms cenu 499Kč/měsíc odmítám, proto jsem volal na infolinku minulý týden z důvodu výpovědi a dozvěděl jsem se, že den před mým zavoláním mi operátor automaticky prodloužil smlouvu o 1 rok.Nechci platit něco, co nefunguje jak má další rok a proto žádám o ukončení smlouvy dohodou, bez storno poplatku 20% z roční platby, jak požaduje operátor.
241 411 775 - číslo přípojky
ukončit smlouvu O2 internet a O2TV
|
Tweet |
Není-li služba poskytována ve sjednané kvalitě, je vhodné ji reklamovat přímo u operátora. Službu může spotřebitel reklamovat do dvou měsíců ode dne, kdy se vyskytla závada. Reklamaci je vhodné směřovat mobilnímu operátorovi nejlépe prokazatelně, tedy písemně a doporučeně. Poskytovatel mobilní služby má poté povinnost se reklamací zabývat a do jednoho měsíce od doručení reklamace má povinnost reklamaci vyřídit.
Pokud by mobilní operátor reklamaci zamítl, případně by reklamaci nestihl vyřídit včas, může se spotřebitel obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci).
Hezký den,
aktuálně máte v řešení výpověď služeb bez smluvní pokuty, jelikož jste byl v ochranném okně po prodloužení. Věc tak považujeme za uzavřenou.
Václav Brožek
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.