Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#11540Reklamace služeb ADSL internet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2016, před 9 lety

Butch Hudson

Znění stížnosti

Po mnoha reklamacích internetu od O2,který není stabilní, po celou dobu užívání od 7/7/2015 vypadává, jsem se dozvěděl od zástupce O2, že mnou naměřený minimální ping kolem 120ms, který však kolísá a naskakuje až do výše 1800ms je běžný a není důvodem k reklamaci.Platit za ultrapomalý internet s pingem 120ms cenu 499Kč/měsíc odmítám, proto jsem volal na infolinku minulý týden z důvodu výpovědi a dozvěděl jsem se, že den před mým zavoláním mi operátor automaticky prodloužil smlouvu o 1 rok.Nechci platit něco, co nefunguje jak má další rok a proto žádám o ukončení smlouvy dohodou, bez storno poplatku 20% z roční platby, jak požaduje operátor.


Produkt

241 411 775 - číslo přípojky


Požadované řešení

ukončit smlouvu O2 internet a O2TV


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2016 09:33, před 8 lety

Není-li služba poskytována ve sjednané kvalitě, je vhodné ji reklamovat přímo u operátora. Službu může spotřebitel reklamovat do dvou měsíců ode dne, kdy se vyskytla závada. Reklamaci je vhodné směřovat mobilnímu operátorovi nejlépe prokazatelně, tedy písemně a doporučeně. Poskytovatel mobilní služby má poté povinnost se reklamací zabývat a do jednoho měsíce od doručení reklamace má povinnost reklamaci vyřídit.

Pokud by mobilní operátor reklamaci zamítl, případně by reklamaci nestihl vyřídit včas, může se spotřebitel obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.7.2016 15:51, před 8 lety

Hezký den,
aktuálně máte v řešení výpověď služeb bez smluvní pokuty, jelikož jste byl v ochranném okně po prodloužení. Věc tak považujeme za uzavřenou.
Václav Brožek
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.8.2016 09:26, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2016 16:50, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.