Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
podobně jako mnoho jiných klientů jsem se přihlásila na be2, zaplatila na jeden měsíc...Po uplynutí tohoto měsíce jsem žádala o zrušení, dokonce jsem se pokoušela vymazat "svůj profil" na těchto stránkách, jelikož jsem si nepřála již žádné jejich nabídky. Přesto mi stále zasílají jakési nabídky, o které nemám sebemenší zájem a obtěžují mě !
Odeslaný mail se mi vrátil jako "nedoručitelný"...navíc po mě chtějí již 2.544,- Kč v "Platební upomínce" Kč a v případě neuhrazení, a jelikož se jim nepodařilo stáhnout peníze z účtu, vyhrožují mi nyní dopisem, který přijde z vymáhací společnosti...
Jak je přinutit zrušit členství a nepožadovat poplatek za něco, co jsem si neobjednala? Děkuji.
Vážený pane Jana Pluhařová,
ke dni 29.06.2016 bylo Vaše zkušební VIP členství obnovené na období 3 měsíců (členství bylo na stránce be2.cz původně uhrazené k datu 29.05.2016)
Produkt: 1-měsíční zkušební VIP členství s automatickým prodloužením o 3-měsíční VIP členství
Forma úhrady: Credit Card VISA
Zajišťovatel platebních služeb nás informoval, že nebyl k datu 29.06.2016 schopný na náš účet připsat Váš členský poplatek.
Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku: 2247.00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 297.00 CZK.
Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2544.00 CZK.
VIP členství be2 S.à.r.l. / be2.cz Referenční číslo: CZ-06-2016-101008384-BE2-DN
Zrušení účtu/profilu, bez prolongace, prodloužení, neupozornění ze strany be2, ukončit VIP členství na be2 bez dalších poplatků a zamezení neoprávněného vymáhání peněz.
Zároveň zákaz na jakékoli nakládání s mými osobními údaji bez mého dalšího souhlasu.
|
Tweet |
Byl-li uzavřen zpoplatněný smluvní závazek, je možné jej ukončit výpovědí. Výpověď musí být učiněna minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy. Není-li tomu tak, závazek se automaticky prodlužuje o dobu dohodnutou při objednávce, kterou je pak nutné celou uhradit. Dle všeobecných obchodních podmínek předmětné společnosti je třeba podat výpověď písemnou formou, pouhé vymazání profilu nepostačí.
Pozornost je třeba věnovat tomu, že společnost má ve všeobecných obchodních podmínkách automatické prodlužování smlouvy o stanovenou dobu, dokud spotřebitel službu nevypoví.
Výpověď je tedy nutné společnosti doručit minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl smluvní závazek sjednán. Pokud spotřebitel nesouhlasí s prodloužením původního závazku, musí společnosti doložit, že svou výpověď společnosti adresoval minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl původní závazek sjednán.
Výpověď lze podat i formou emailu na uvedené adrese zakaznickyservis@be2, avšak je vhodné z důvodu předběžné opatrnosti připojit k tomuto emailu formou přílohy i podepsanou naskenovanou výpověď zpoplatněného smluvního vztahu. Dle smluvních podmínek společnosti klient ve své písemné výpovědi čitelnou formou uvede své plné jméno, zemi, v rámci které služeb be2 využívá, svou e-mailovou adresu, zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno.
Instrukcí, že spotřebitel má výpověď adresovat do jiné země, není třeba se řídit, neboť jde o nepřiměřený požadavek ze strany podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli, zvláště pokud má podnikatel uvedeny ve VOP i další způsoby písemné komunikace se spotřebiteli, rovněž s přihlédnutím ke skutečnosti, že smlouvy jsou se spotřebiteli uzavírány výhradně formou prostředků komunikace na dálku, proto není rozumného důvodu, aby spotřebitelé vynakládali vyšší částky za poštovné do zahraničí i vzhledem k dlouhé době doručení, než je nezbytně nutné.
Pokud spotřebitelka výpověď smlouvy ve stanovené lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy v souladu s všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.
Není možné, aby společnost fakticky neumožňovala, popřípadě úmyslně bránila využití některé z uvedených forem ve svých všeobecných obchodních podmínkách pro písemnou výpověď smluvního vztahu, pokud se k tomu sama svým výslovným prohlášením zavázala.
Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejich právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, odstoupení od smlouvy (nefunkční email), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitelky řádně ukončen.
Spotřebitelka rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
User ID: 30169cf36525a59932fa00b0
Dobrý den,
Váš klient si ke dni 2016-05-29 u be2 předplatil 1 měsíční VIP/ Prémiové členství v celkové ceně 149 Kč.
Dle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) je členství po vypršení své platnosti prodloužené o X měsíční VIP/ Prémiové členství v ceně 2247 Kč.
Uvedené informace jsou též součástí platebních stránek a dokladu o realizaci úhrady (tento doklad byl po realizaci platby zaslaný na emailovou adresu, pod kterou se Váš klient na stránce be2 zaregistroval).
Dle VOP je prolongace členství zrušená v případě, že je Výpověď zaslaná nejpozději 4 dní před datem vypršení platnosti členství.
Datum vypršení platnosti členství je uvedené na dokladu o úhradě a v uživatelském profil u klienta.
Dle VOP musí být Výpověď zaslaná prostřednictvím FAX-u, dopisu či jako příloha emailu.
Našim klientům je k dispozici online proces realizace Výpovědi, kterého součástí je také několik jednoduchých dotazů, souvisících s důvodem realizace Výpovědi a nabídka alternativních možností členství.
Ke konci výpovědního procesu je vygenerovaný Výpovědní formulář, který klient vytlačí, podepíše a zašle be2 dle uvedených pokynů.
Dle VOP je v případě, kdy klient své členství řádně nevypoví a neuhradí příslušný členský poplatek, platba ze strany be2 požadovaná. Klienti jsou následné informovaní, že pokud nebude platba z jejich strany realizovaná, bude případ předán k řešení společnosti pro vymáhání dlužných poplatků.
V případě, že nám ze strany Vašeho klienta nebude zprostředkované potvrzení o včasném zaslání Výpovědi, je potřebné v zájmu realizace úhrady dlužného poplatku kontaktovat vymáhací společnost.
Věříme, že výše uvedené informace zodpověděli všechny Vaše dotazy, v případě jakýchkoliv dalších dotazů nás však prosím neváhejte kontaktovat opětovně.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.