Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,volal jsem nejdřív na infolinku 02.
žádal jsem o výmaz z registru dlužníku a dali mě najevo že to jde do
14 dnu od vyplacení dluhu na učet.
odvolal jsem se ze souhlasu spracovaním osobních udaju a poslal jsem
to na uvedenou adresu Telefonica, pak mě přišel jenom email od o2
že mě vymažou nejdřív za rok,když pak jsem volal na infolinku Solus,
dostal jsem informaci že to jde ale musí to udělat ta firma která mě tam dala. samozřejmě firma která mě tam dala nedala vědět že dluh je zaplacen.
Telekomunační služny o2 Tekefonica - internet
Uplné vymazaní z registru dlužníku Solus.
|
Tweet |
Solus je sdružení právnických osob, nejedná se o žádný oficiální a státem vedený registr. V říjnu roku 2013 skutečně Ústavní soud rozhodl o tom, že v registru se mohou objevovat pouze ti dlužníci, kteří s tímto vyslovily souhlas. Problém je však v tom, že souhlas s případným zápisem do registru dlužníků je většinou obsažen již ve smluvních podmínkách, například bankovního domu, telefonního operátora atp.
Jestliže spotřebitel chce docílit výmazu z registru, je třeba postupovat následovně:
1. Splatit závazky u společnosti, která spotřebitele do registru zapsala.
2. Zrušit veškeré smluvní vztahy s touto společností, tedy s tou, která provedla zápis spotřebitele do registru.
3. Je třeba sepsat odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů.
4. Následně je třeba požádat o výmaz údajů z databáze.
5. Nedojde li k výmazu spotřebitele z registru dlužníků, je třeba se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů s žádostí o nápravu.
Hezký den,
výmaz z registru SOLU činíme automaticky po 1 roce od uhrazení dlužných položek u naší společnosti. Aktuálně máte vše uhrazeno od data 13. 7. 2016.
Václav Brožek
Guru pro Social Media, O2
Dobry den, rád bych se vyjadřil, zasílal jsem dokument o zrušení meho souhlasu ze spracovaním osobních udáju, následně jsem do dal i na uřad,
a jak už sem napsal byl jsem v O2 prodejně a bylo mi řečeno že to jde po 14 dnech po zaplacení dluhu. děkuji Novák Jakub.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na komentář spotřebitele reagovat.
Hezký den,
jak jsem psal výše - výmaz z registru SOLU činíme automaticky po 1 roce od uhrazení dlužných položek u naší společnosti. Dřívější výmaz by byl z naší strany proveden jen, pokud by se jednalo například o chybné zapsání do registru naší vinnou.
Václav Brožek
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení:
Komentář: PO vyjadření o2 v prodejně po uhrazené častky po jednom roce nesouhlasím.
Dostal jsem informaci přímo v o2 že to jde vymazat po dobu 14 dnu,takže to jde nako udělat ale já jsem malý pán já stím nic neudělám proto mojí stížnost uzavírám.děkuji.