Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#11543Výmaz z Registru dlužníku Solus

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2016, před 9 lety

Jakub Novák

Znění stížnosti

Dobrý den,volal jsem nejdřív na infolinku 02.
žádal jsem o výmaz z registru dlužníku a dali mě najevo že to jde do
14 dnu od vyplacení dluhu na učet.
odvolal jsem se ze souhlasu spracovaním osobních udaju a poslal jsem
to na uvedenou adresu Telefonica, pak mě přišel jenom email od o2
že mě vymažou nejdřív za rok,když pak jsem volal na infolinku Solus,
dostal jsem informaci že to jde ale musí to udělat ta firma která mě tam dala. samozřejmě firma která mě tam dala nedala vědět že dluh je zaplacen.


Produkt

Telekomunační služny o2 Tekefonica - internet


Požadované řešení

Uplné vymazaní z registru dlužníku Solus.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2016 09:12, před 8 lety

Solus je sdružení právnických osob, nejedná se o žádný oficiální a státem vedený registr. V říjnu roku 2013 skutečně Ústavní soud rozhodl o tom, že v registru se mohou objevovat pouze ti dlužníci, kteří s tímto vyslovily souhlas. Problém je však v tom, že souhlas s případným zápisem do registru dlužníků je většinou obsažen již ve smluvních podmínkách, například bankovního domu, telefonního operátora atp.

Jestliže spotřebitel chce docílit výmazu z registru, je třeba postupovat následovně:

1. Splatit závazky u společnosti, která spotřebitele do registru zapsala.

2. Zrušit veškeré smluvní vztahy s touto společností, tedy s tou, která provedla zápis spotřebitele do registru.

3. Je třeba sepsat odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů.

4. Následně je třeba požádat o výmaz údajů z databáze.

5. Nedojde li k výmazu spotřebitele z registru dlužníků, je třeba se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů s žádostí o nápravu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.7.2016 15:55, před 8 lety

Hezký den,
výmaz z registru SOLU činíme automaticky po 1 roce od uhrazení dlužných položek u naší společnosti. Aktuálně máte vše uhrazeno od data 13. 7. 2016.
Václav Brožek
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.7.2016 16:56, před 8 lety


Jakub Novák

Dobry den, rád bych se vyjadřil, zasílal jsem dokument o zrušení meho souhlasu ze spracovaním osobních udáju, následně jsem do dal i na uřad,
a jak už sem napsal byl jsem v O2 prodejně a bylo mi řečeno že to jde po 14 dnech po zaplacení dluhu. děkuji Novák Jakub.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2016 06:57, před 8 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na komentář spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.7.2016 13:52, před 8 lety

Hezký den,
jak jsem psal výše - výmaz z registru SOLU činíme automaticky po 1 roce od uhrazení dlužných položek u naší společnosti. Dřívější výmaz by byl z naší strany proveden jen, pokud by se jednalo například o chybné zapsání do registru naší vinnou.
Václav Brožek
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.7.2016 17:57, před 8 lety


Jakub Novák

Hodnocení:

Komentář: PO vyjadření o2 v prodejně po uhrazené častky po jednom roce nesouhlasím.
Dostal jsem informaci přímo v o2 že to jde vymazat po dobu 14 dnu,takže to jde nako udělat ale já jsem malý pán já stím nic neudělám proto mojí stížnost uzavírám.děkuji.