Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V únoru 2016 jsme si s přítelem zakoupili voucher do RSC Harfa. Tento voucher jsme se rozhodli využít až v červenci, objednali jsme si vše na pátek 19:00. "Den plný odpočinku pro 2" měl obsahovat:
- 2x neomezený vstup do wellness
- 2x čokoládový saunový rituál
- 2x 55 minut masáž
- 60 minut privátní whirpool
- lahev sektu
- 2x nealko nápoje
- romantické občerstvení
- termín pro využití voucheru možný od 14.2.2016 do 31.12. 2016
O pozdějším otevření jsme se dozvěděli až z internetu, slečna na telefonu nám ale řekla, že od února mají až do konce dubna plně obsazeno. Inu dobře...
Čekali jsme minimálně takovou úroveň, na jakou jsme byli v doposud navštívených wellness zvyklí. Na recepci jsme dostali střední ručník a prostěradlo (žádný župan a pantofle, tzn. po celém RSC chodíte bosí).
Maséři měli dle informace personálu "pauzu" takže jsme byli vyslání slečnou na baru zatím využít čas do páry, a po návratu ještě do sauny, protože "tam maséři ještě nebyli." To už jsme byli malinko rozladění.
Masáž započala se zpožděním, masérny jsou za paravány hned přes "řeku" která ale byla vypuštěná z důvodu instalace noční oblohy (světýlka na kabelážích navázaná ze stropu). Tudíž masáž nekomfortní, protože jsme slyšeli každé slovo lidí sedících u stolečků a také maséra vedle za dalším paravánem.
Po masáži nám slečna dala džbánek s vodou, dle voucheru se jednalo zřejmě o 2x nealko nápoje. Připravila romantické občerstvení a láhev sektu = višňové Avanti, pár kostek čokolády a hermelín na osminky. A zavedla nás k našemu privátní whirpool = nafukovací vířivka za paravánem. Chlorová voda, špinavá tak, že nebylo vidět na dno a za plavkami jsme měli špínu. Po 30 ti minutách se vířivka sama vypla. Informace od slečny, že nyní je třeba ji nechat 10 minut odpočinout jsme uvítali a vypadli odtamtud nejen proto, že voda měla nesnesitelných 40 stupňů, ale i proto, že vířivka byla zapojená na prodlužovačku, která ležela ve vodě.
V sprchách jedno univerzální mýdlo stejné jak pro muže tak pro ženy, šampon na vlasy asi neznají. Ale to už nám v tu chvíli bylo jedno, chtěli jsme co nejdříve pryč.
Celodenní romantický balíček v nejkrásnějším relaxcentru v Česku - voucher přes Kouzelného Dědu
Nepožadujeme žádnou kompenzaci. Jen jsme nevěděli, kam napsat recenzi a varování, protože facebook mají smazaný. Pro ty, kteří si chtějí opravu užít relaxaci a odpočinek, vypnout po náročné práci atd. doporučujeme jiné wellness centrum.
Společnost bohužel nelze kontaktovat jinak, než přes info@ email.
|
Tweet |
Spotřebitel má právo na službu, kterou si objednal a zaplatil. Při uplatnění reklamace poskytnuté služby je vždy potřeba vytýkat vadu. Vada má být ohledně služby objektivní. Je potřeba se snažit tak o objektivizaci vady. U služeb této povahy je třeba vytýkat vady ihned přímo na místě a domáhat se nápravy, pokud kvalita poskytnutých služeb nevyhovuje sjednané službě v době nákupu. Pozdější reklamace se již řeší těžko, protože se spotřebitel jakožto zákazník může dostat do důkazní nouze.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.