Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den ,i já jsem se zaregistrovala na seznamce be2,odeslala platbu 149 kč.Před dvěma dny přišel email od společnosti o uhradě 2445 Kč s prodloužením členství.!Bohužel , už vím proč... prosím o pomoc s vypovězením a ukoncením jakého si smluvního vztahu.Děkuji Hlaváčková
Ukončení VIP členstvía jeho prodlužování
Ukončení smluvního vztahu
vymazání profilu
|
Tweet |
Předplacením členství na zkušební období spotřebitel uzavírá smlouvu o poskytování služeb touto společností, čímž zároveň dává souhlas s jejími obchodními podmínkami. Společnost umožňuje vypovědět smlouvu pouze do doby 14 dnů před uplynutím sjednané délky závazku. Není-li tak učiněno, smlouva se automaticky obnovuje. Samotná prolongace není zakázaná. Co se týká prolongace, ta může být sjednána ve smlouvě a obecně platí, že se smlouva prodlužuje za stejných podmínek, pokud není již předem domluveno jinak.
Výpověď je tedy nutné společnosti doručit minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl smluvní závazek sjednán. Pokud spotřebitel nesouhlasí s prodloužením původního závazku, musí společnosti doložit, že svou výpověď společnosti adresoval minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl původní závazek sjednán.
Instrukcí, že spotřebitel má výpověď adresovat do jiné země, není třeba se řídit, neboť jde o nepřiměřený požadavek ze strany podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli, zvláště pokud má podnikatel uvedeny ve Všeobecných obchodních podmínkách i další způsoby písemné komunikace se spotřebiteli, rovněž s přihlédnutím ke skutečnosti, že smlouvy jsou se spotřebiteli uzavírány výhradně formou prostředků komunikace na dálku, proto není rozumného důvodu, aby spotřebitelé vynakládali vyšší částky za poštovné do zahraničí i vzhledem k dlouhé době doručení, než je nezbytně nutné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
User ID: gabihlav@gmail.com / 0e657e2475e3aa56d2d26c55
Dobrý den,
Váš klient si ke dni 2016-05-23 u be2 předplatil 1 měsíční VIP/ Prémiové členství v celkové ceně 149 Kč.
Dle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) je členství po vypršení své platnosti prodloužené o 3 měsíční VIP/ Prémiové členství v ceně 2247Kč. V případě Vašeho klienta se tak stalo 2016-06-23.
Uvedené informace jsou též součástí platebních stránek a dokladu o realizaci úhrady (tento doklad byl po realizaci platby zaslaný na emailovou adresu, pod kterou se Váš klient na stránce be2 zaregistroval).
Dle VOP je prolongace členství zrušená v případě, že je Výpověď zaslaná nejpozději 14 dní před datem vypršení platnosti členství.
Datum vypršení platnosti členství je uvedené na dokladu o úhradě a v uživatelském profil u klienta.
Dle VOP musí být Výpověď zaslaná prostřednictvím FAX-u, dopisu či jako příloha emailu.
Našim klientům je k dispozici online proces realizace Výpovědi, kterého součástí je také několik jednoduchých dotazů, souvisících s důvodem realizace Výpovědi a nabídka alternativních možností členství.
Ke konci výpovědního procesu je vygenerovaný Výpovědní formulář, který klient vytlačí, podepíše a zašle be2 dle uvedených pokynů.
Naši agenti jsou našim klientům v souvislosti s procesem realizace Výpovědi velice rádi nápomocní a jen neradi slyšíme, že měl Váš klient v daném ohledu negativní zkušenost.
První komunikace ze strany Vašeho klienta proběhla ke dni 2016-07-22, kdy jsme byly informováni o jeho přání vypovědět své členství.
Ze strany Vašeho klienta jsme však do dnešního dne Výpověď členství nepřijali.
Dle VOP je v případě, kdy klient své členství řádně nevypoví a neuhradí příslušný členský poplatek, platba ze strany be2 požadovaná. Klienti jsou následné informovaní, že pokud nebude platba z jejich strany realizovaná, bude případ předán k řešení společnosti pro vymáhání dlužných poplatků.
V případě, že nám ze strany Vašeho klienta nebude zprostředkované potvrzení o včasném zaslání Výpovědi, je potřebné v zájmu realizace úhrady dlužného poplatku kontaktovat vymáhací společnost.
Věříme, že výše uvedené informace zodpověděli všechny Vaše dotazy, v případě jakýchkoliv dalších dotazů nás však prosím neváhejte kontaktovat opětovně.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobry den,dnes jsem uhradila sumu,zadam timto o vypovezeni clenstvi. V agenture be2 sarl. Dekuji za pomoc a spolupraci Hlavackova
Stížnost přeřazujeme na společnost.
Chceme odpovědět na vaše otázky správně, obraťte se na náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailové adresy: collections@be2.com.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.